Posledné recenzie (5 411)
1923 - 1923 (2022) (epizóda)
Na tento seriál jsem vletěl bezprostředně po božím 1883 a bohužel musím konstatovat, že tohle je tedy ve všech ohledech horší. Tento pilotní díl byl pravděpodobně horší než nejhorší díl 1883. Dějové linky nových postav mě nijak zvlášť zatím nezaujaly a staré postavy ve starším provedení už také nejsou co dřív. Drtivou většinu stopáže se zde diskutovalo o kravách, což není zrovna moje oblíbená volnočasová aktivita. Snad budou další epizody lepší. Zatím dost slabota. [60 %]
Dark - Alfa a omega (2017) (epizóda)
Závěrečný díl proběhl přesně dle očekávání a potvrdil, že další série vynechám. Nemůžu říct, že by byl tento seriál vyloženě špatný, ale v záplavě hromady lepších seriálů nevidím důvod se do pokračování nutit. Samozřejmě se objevila hromada nových záhad s jediným cílem nalákat diváky na další sérii dalšího brain fucku. [65 %]
Dark - Vše se děje teď (2017) (epizóda)
Popis jednotlivých epizod je stejně zmatečný, jako děj samotný. Neustále se objevují nějaká jména a pokud divák nemá sloní paměť na ksichty, tak nemá moc šancí vstřebat celý děj, který navíc rozhodně není tak zajímavý, aby vás přikoval k obrazovce a získal si vaši veškerou pozornost. Kvalita od úvodních dílů značně vzrostla, ale stále se neubráním pocitu natahování, kdy je prakticky jisté, že se nějakého většího rozuzlení v závěrečném dílu rozhodně nedočkáme. [70 %]
Posledný denníček (4)
Půl století české kinematografie (1970 - 2020) ✓
(1970) Partie krásného dragouna - 4*
(1971) Dívka na koštěti - 3*
(1972) Morgiana - 1*
(1973) Přijela k nám pouť - odpad!
(1974) Proměny čs. zemědělství - 3*
(1975) Pacho, hybský zbojník - 4*
(1976) Hra o jablko - 2*
(1977) Což takhle dát si špenát - 4*
(1978) Princ a Večernice - 3*
(1979) Na pytlácké stezce - 2*
(1980) Trhák - 4*
(1981) Upír z Feratu - odpad!
(1982) Jak svět přichází o básníky - 3*
(1983) Lucie, postrach ulice - odpad!
(1984) Jak básníci přicházejí o iluze - 3*
(1985) Jako jed - 3*
(1986) Smích se lepí na paty - 4*
(1987) Jak básníkům chutná život - 4*
(1988) Pražská 5 - 1*
(1989) Tublatanka - Pravda víťazí - 4*
(1990) Kouř - 3*
(1991) S Tatrou kolem světa I. - 3*, S Tatrou kolem světa II. - 4*
(1992) Kráva - 4*
(1993) Konec básníků v Čechách - 1*
(1994) Jízda - 4*
(1995) Golet v údolí - 1*
(1996) Zapomenuté světlo - 4*
(1997) Mandragora - 5*
(1998) Nagano 1998 - hokejový turnaj století - 5*
(1999) Všichni moji blízcí - 3*
(2000) Záskok aneb Cimrman v Národním divadle - 3*
(2001) Babí léto - 5*
(2002) Brouk v hlavě - 1*
(2003) Hokej v srdci - 4*
(2004) Fotbalové portské s příchutí bronzu - 4*
(2005) Návrat mistrů - 3*
(2006) Pravidla lži - 4*
(2007) ...a bude hůř - 4*
(2008) Sám napříč Femundsmarkou - 4*
(2009) Katka - 4*
(2010) Když kámen promluví - 4*
(2011) Maestra Ayahuasca - 3*
(2012) Fatum - 3*
(2013) Čtyřlístek ve službách krále - 1*
(2014) Všiváci - 1*
(2015) Padesátka - odpad!
(2016) Věčná Slavia - 4*
(2017) CzechTek - 3*
(2018) Tátova volha - 2*
(2019) Teroristka - 4*
(2020) Případ mrtvého nebožtíka - 4 *