Recenzie (453)
Spletenec (2009)
Už nikdy víc! Ale i když... Svoje kouzlo to má, sice trochu perverzní, úchylné a zvláštní. 50%
Bastardi (2010)
Směsice uboze špatných "seriózních" scén a trapných vtipů.
Oceľová päsť (2011)
Aspoň na jeden letošní projekt si dal Spielberg fakt bacha. A stalo se z toho více než milé předvánoční překvapení. Shawn Levy se konečně vyhrabal z průměrných rodinných bijáků a ukázal že v něm trocha talentu přeci jenom tkví. Pomineme-li ty klišé, máme dobrou atmosféru zápasů, uvěřitelné roboty, emoce fungují a Jackman je prostě sympaťák, který má charisma na rozdávání.
Perfect Days (2011)
Jaká škoda, že Alice Nellis nakonec nemohla natočit ty Lidice... "Bohužel" se vrhla do klasických romanticko-komediálních vod, ve kterých Chýlková přímo září, určitě by jsi opět zasloužila více hlavních rolí. Vedlejší postavy jedou tak půl napůl a v neposlední řadě Ondřej Sokol kterému občas chybí malinký krůček k přehrávání, ale pořád skvěle odhaduje kam až si může dovolit zajít. Ději sice nijak moc neškodí předvídavost, ale spíše zkrácený a odfláknutý závěr. Nejvíce rušivým elementem stejně zůstává nesmyslné vecpání amerických tradic, nejspíš snaha tvůrců uspět i v zahraničí.
Vymedzený čas (2011)
Tvůrce Gattacy se nezapře už od prvních minut, tentokrát trochu ambiciozněji staví hlavního hrdinu opět proti nespravedlivému systému. Hození do blízké budoucnosti a rozjezd filmu je naprosto výborný, bohužel se Niccol ztrácí v akčních scénách, i když jich není moc a jsou dobré. Proto se postupem času ze snímku, kterému by více seděl komornější přístup a zavrtání se do hloubky tématu, stává jaká si honička s většími záblesky geniality. Ale pořád stojí za to si na tuhle žánrovku udělat chvilku. 70%
Bláznivá, hlúpa láska (2011)
Konečně po dlouhý době, co nějaká romantická komedie využívá svůj potenciál a herce skoro na maximum.
Rango (2011)
Výtečná a originální vizuální stránka, drsný hlášky ve stylu(zvířata se hecujou kdo je víc cool): "To já jsem jednou vyzvrátil celý kmen Pygmejů. ", plus nejlepší cameo za dlouhou dobu a v neposlední řadě plno odkazů nejenom na westernovky. Co víc dodat.
Panika v mestečku (2009)
Bláznivá jízda od začátku až do konce, nacpaná tunama nápadů. 70%
Ide len o sex (2011)
Už další průměrná romantická komedie na stejný brdo, začínám se v nich vážně pomalinku ztrácet. Aspoň je zde malinko větším plusem charismatický Justin Timberlake. 50%
Nezvratný osud 5 (2011)
Klesající kvality téhle série se konečně zastavily, sice nepřichází s ničím extra s novým, ale přidává dost na brutalitě a momentu překvapení těsně před smrtí a to bohatě stačí.