Recenzie (14)
V pasci (2005)
Nevim, jestli ve mě tenhle film vzbudil přesně ty pocity, které původně měl, každopdně mi z toho chvílemi běhal až mráz po zádech. Perfektní dialogy charismatických postav a jeden byt... to jsou hlavní postavy tohoto filmu. Možná ještě nejsem natolik zběhlý, abych pochopil všechny naznačované smysly a konec jsem možná čekal trošku zajímavější, přesto to byla "zajímavá" podívaná a přesně tak bych si představoval psycho-thriller.
Hore (2009)
Už u traileru jsem se nasmál víc než u leckteré komedie, proto jsem byl zvědavý na celý film. Začátek byl naprosto úžasný a z člověka div nevymáčkl slzu. Dále se film vyvíjel už poněkud více jako pravý "animák", přesto jsem nelitoval ani jediné minutky strávené u tohoto kousku a perfektně jsem se bavil.
Posledná pevnosť (2001)
Asi moc nezapadnu do davu, ale tenhle film se mi opravdu líbil. Redford má jako vždy svoje charisma a odvádí skvělou práci. Atmosféra filmu diváka doslova vtáhne do děje. Možná jsem trochu zaujatý, protože pro filmy z podobného prostředí mám slabost, ale tento kousek určitě patří k tomu nejlepšímu, co jsem viděl (samozřejmě až za Shawshankem).
Teória veľkého tresku (2007) (seriál)
Pro mě naprosto jedinečný a geniální seriál! Skvěle postavené charaktery postav, špičkově vymyšlené zápletky a každý díl nabitý gegy od začátku do konce. Na tento seriál se koukám jedině přes den, protože v noci budím smíchem celý barák. Nemám co vytknout.... pro mě THE BEST...