Recenzie (205)
Spýtaj sa prachu (2006)
po prečítaní knižnej predlohy mi nedá nezvýšiť hodnotenie o jednu hviezdu - nikto, ale naozaj NIKTO by Bandiniho nezahral tak presvedčivo ako Colin.
Má ma rád, nemá ma rád (2010)
Taká rozkošná bezprostredná love-story z obdobia ktoré mám osobne veľmi rada (60-te roky 20. storočia). Ďakujem, ujo Reiner!
Decká sú v pohode (2010)
Tak málo chýbalo aby bol tento film viac než len dobrým. Počas celej stopáže som sa nenudila, naopak, nevnímala som čas...a zrazu: 15 minút dokonca a zápletka absolútne nedotiahnutá. Veď chudáčisko Ruffalo z toho vyšiel ako najväčší idiot a chudák. Večná škoda. 3,5 *
Blue Valentine: Milostný príbeh (2010)
Tak veľmi som sa tešila, bola som vopred rozhodnutá udeliť 5... no, áno, film ma chytil za srdce, kopol do zadku a dojal a herecké výkony sú nesporne výborné ale niečo mi chýbalo, a neviem prísť na to, čo to bolo. A neumriem spokojne kým to nezistím, takže po nejakom čase sa k tomuto filmu rozhodne vrátim.
Hudba a text (2007)
Všetkého presne tak akurát na americkú hudobno-romantickú komédiu. Tancujúceho Granta mám rada, Drew je veľmi presvedčivá a piata hviezda je za Khana :-))))))))))
Láska je láska (1998)
4 hviezdy za hlavné protagonistky, ktoré boli (obe) vo svojich úlohách na zjedenie, piata za vykreslenie prostredia malého mesta. Severania sú fakt zvláštny národ, na druhej strane dospievať tam by mohla byť celkom dobrá zábava.
Paríž, milujem ťa (2006)
Niektoré zaujali viac, niektoré menej, ja udeľujem 5 hviezdičiek za celkový dojem a pocity ktoré vo mne film vyvolal. Najviac ma dostal príbeh slepca a herečky, vyzdihujem videoklipovité zábery a zaujímavú pointu.
Veľké nádeje (1998)
Smutnokrásny príbeh o tej jedinej a osudovej a tiež o tom, ako sa (ne)stať slávnym umelcom. Ústredná dvojica v sebe mala neskutočnú iskru, De Niro taktiež nesklamal...aha, skoro by som zabudla. Estetická stránka filmu, exteriéry, záhrada, nočný New York, dom starej Dinsmoorovej - všetko nasnímané zasnenou kamerou ktorá dala príbehu ešte o stupeň viac romantiky. Ach.
Tommyho peklo (2005)
Skvele zvládnutá synkretizácia - film začína ako klasicka teenage romance a cez čiernu komédiu sa dostaneme k priam lynchovskému psychotrihlleru.
Traja do páru (2004)
Zvláštne nevyrovnaný film. Colin bol miestami až protivne sladký, prišlo mi to neprirodzené oproti tomu, aky bol ako chalan "svetácky". Výborný herecký výkon podala Robin Wright-Penn, ktorej som zožrala každú jednu emóciu. Chcela som dať tri *, napokon udeľujem slabšie 4 za prekvapivo príjemný záver a nádhernú pieseň počas neho.