Recenzie (503)
Nightwish: Amaranth (2007) (hudobný videoklip)
Amaranth patří dle mého názoru mezi TOP 3 songy od Nightwish (spolu s Nemo a By Bye Beautiful) a i klip se velmi vydařil.
Evanescence: Bring Me to Life (2003) (hudobný videoklip)
Podle mě nejlepší píseň (a zároveň velmi povedený klip) od Evanescence.
Nirvana: In Bloom (1992) (hudobný videoklip)
Můj nejoblíbenější song od Nirvany (společně se Smells like teen spirit), který jsem právě svým hodnocením vystřelil do červených výšin :-).
Dido: White Flag (2003) (hudobný videoklip)
Jedna z mých nejoblíbenějších písniček od téhle sympatické zpěvačky. Pamatuji si, že jsem si ji kdysi pouštěli ve škole o hodině angličtiny a naše vyučující napsala na tabuli místo Dido, "Dildo", třída lehla smíchy a chudák paní učitelka neměla ponětí proč :D.
Bad Meets Evil: Fast Lane (2011) (hudobný videoklip)
Perfektně se hodící song k soundtracku Rychle a zběsile.
Best of Bowie (2002) (video kompilácia)
Krom toho, že byl Bowie dle mého názoru jedním z nejlepších zpěváků 70. a 80. let a hrdě se pro mě řadí po bok takových hvězd jako Freddie Mercury, nebo Michael Jackson, tak mu vděčím i za naprosto skvělý soudtrack k mému oblíbenému filmu Labyrint. Teď navíc přišel po delší pauze jeho comeback. Legenda zůstane legendou - 5*.
Justin Bieber: Boyfriend (2012) (hudobný videoklip)
Je až s podivem, jak hluboký příběh a kolik emocí lze vměstnat do pár veršů jedné písničky ve 3 minutovém videoklipu. Justin Bieber se skutečně překonal a z pozice dle mého názoru jednoho z nejhorších pseudozpěváků současné generace se dokázal díky této písni dostat až na samý vrchol mých oblíbených autorů. Bravo, konečně si dospěl, Justine! Bohužel náhlá zpráva o jeho (doufejme údajnému) odchodu mě o Vánocích velmi tvrdě zasáhla a díky tomu jsem měl zkažený ještě Nový rok. Ale i kdyby náhodou doopravdy svou kariéru přerušil, tak nám tu stále zůstanou jeho skvostná díla, jako je právě tohle. Dávám lepších 5*, 10 z 10! /s
Manželský sľub (2012)
Asi jen těžko byste hledali ohranější klišé zápletku, než je ztráta paměti v romantickém filmu. Ale to vůbec nevadí. Na to, jak si k sobě hlavní aktéři hledají cestu zpět, se pěkně kouká, a to i přes to, že to není podepřeno nijak oslnivým scénářem. Jako celek to funguje a Channing Tatum se Samem Neillem mají štěstí, že mají svou milovanou Paige nakonec zase u sebe. Film inspirovaný skutečným příběhem, který ukazuje, že člověk sice může úplně zapomenout ale "něco" v něm nejspíš zůstane navždy. Slabší 4*
Žena vampír (1973)
Klasické erotické Francovo "Béčko", na které se fajn "dívá", ale po dějové stránce zaručeně jeden z těch horších Francových snímků. Jedna hvězda.
Shojo no harawata (1986)
Jeden z těch slabších Pink filmů, který pořádně nefunguje ani jako eroťák, ani jako horor. Jedna *