Recenzie (200)
Lekcie neslušného správania (2008)
Vidieť pravé svetlo vo vlastných radoch chce odvahu. Atmosferické, skvelé, herecky koncertné, obrazné. A ten Barnsov naivný, mladícky kukuč!
Päste zo železa (2012)
Keď už povedal: "polib mi prsten", vyslyšala som ho a "políbila jsem mu prdel"... nedopozerané.
Císařovna a bojovníci (2008)
Nebudem hľadať nedostatky na niečom, čo sa mi neskutočne páčilo a vďaka čomu som našla ďalšieho herca, kvôli ktorému si rada pozriem ďalšie čínske filmy - Leon Lai.
Muž na hrane (2012)
Milujem spojenie davizmu - novinárov - peňazí... a ešte keď je to okorenené o pár kúskov napätia, nuž, akurát pre mňa. Burns a Bell top. A bonus - celkom dobrý soundtrack.
Nejako sa to komplikuje (2009)
Chlap, ktorý nasilu tlačí slzu z oka je na nezaplatenie... :)
Duch boje (2008)
Bojové scény boli vskutku skvelé, a že ich tam bolo požehnane! Inak je to čudesné, ani neviem, ako inak to v tomto momente povedať.
Jack, zabijak obrov (2013)
To čo bolo? To čo im nadžgali do úst? A ani to by nebolo zlé, keby to vedeli aspoň povedať. Som z toho akurát tak unavená.
Bez hraníc (2013) (seriál)
Pilot ma chytil a Donald a jeho vysvetľovanie holubom ešte viac, takže pokračujem... Update: všetky dostupné časti padli a ja ostávam pri hodnotení po pilote. Veľmi sympatické obsadenie a musím sa opakovať, ale Donald S. je tam veľkým prínosom. A tiež, to sa musím priznať, mi náladu zdvíhajú českí herci, ktorých inak zrovna nevyhľadávam. Okrem toho je to rozumné a dobre sa na to pozerá. Po Missing ďalšia medzinárodná spolupráca, ktorá ma potešila a teší.
Bratstvo neohrozených (2001) (seriál)
Viac ako obdivuhodný počin, ktorý treba pozrieť viac ako raz. Zaslúži si to.
Vyvolené (2002)
Neomylne stupídny scenár, ktorý zachraňovalo... ani neviem čo. Táto zmeska mi rozhodne nesadla.