Obľúbené filmy (10)
Statočné srdce (1995)
Velmi příjemný výlet do historie Středověké Anglie a Skotska, příběh protkaný láskou, odhodláním, ctižádostí dosáhnout svého - svobody pro Skotské kmeny a odproštění se od nadvlády Anglie.. Pro milovníky historických velkofilmů absolutní nutnost, člověk si užije jak krásy anglické přírody, tak surovost epických bitev!!! 5/5
Star Trek (2009)
Trója (2004)
Forrest Gump (1994)
Osudový dotyk (2004)
Film, který proslavil Kutchera.. Téma cestování v čase, opravování předchozích událostí, aneb jak to podělat ještě více.. 5/5
Návrat do budúcnosti (1985)
Sci-fi klasika mého mládí, kdy jsem hltal každou vteřinu tohoto skvostu. Cestování časem včetně paradoxů skvěle propracované a navíc komediálně laděné, co víc si přát.
Zelená míľa (1999)
Film natočený podle předlohy Stephena Kinga, vězeňské prostřední třicátých let dvacátého století.. Parta vězňů, bachařů, jeden "kouzelný" černoch a cvičená myš :) Tom Hanks v jedné z nejlepších rolí své kariéry.. 5/5