Recenzie (28)
Vec (1982)
Brrrrr
Převtělení (2005)
fujtajb desnej shit
Na hrane zajtrajška (2014)
ježiiiiši ten konec je naprosto úžasnéj
Inferno (1999)
klasika. Nevím,mňa se to líbilo. Eddie je super. klasickej osamělej týpek,co vyčistí město a zamiluje se. -super moment :D
Batman vs. Red Hood (2010)
Tohle bylo super.parádní akce.ikdyž je to pro děti,tak mňa to hodně vzalo :D no nakonec jsem se i dojmul. Dík za jokera,za toho zkurvenýno sráča
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Super depka
Heavy Metal (1981)
Tohle mi sedlo. Poslední dva příběhy byly nejlepší a jak se Taarna na konci obětovala..
Pineapple Express (2008)
Ti jsou paradně vyhulení Zajimavost: vyhuleno tak 15 gramu travy
44 minút: Prestrelka v severnom Hollywoode (2003) (TV film)
Dobrej film. Mam rad akce,kde se střílí po poldech. ještě s automatickyma zbraněma a obaleni v neprustřelnych vestach.. mam tendenci jit vykrast banku s m16 s upravenym zasobnikem pro 100 naboju
Šialený Max 2: Bojovník ciest (1981)
Parádní film, který mě vytrhl z totální nudy. V telce nic nebylo, aspoň že ta nova cinema dala něco dobrého. Takže tak od pulky: Gipson,kterej toho moc nenamluví a ten pankačskej boss byli supr. Jinak brutální výbuchy,honičky,bouračky, parádní kaskadéři a ty umrtí...ty by byli mega bolestivé. Ten polomrtvej pirát silnic je dobrej :D . Jinak první pořádná honička s cisternou a je konec. Ty vybuchy byli fakt supr. Srážky, zdemoloané auta... dobrej film. chci ho vidět celej