Recenzie (51)
Strážcovia Galaxie (2014)
"I am Groot." A tím mělo být řečeno: nejvtipnější Marvel !!!
Cirkus Bukowsky (2013) (seriál)
Tak na úvod bych řekla, že nepatřím k "patriotům", kteří český flm hodnotí v jiných měřítkách než ostatní filmy, jako ve smyslu, na české poměry to bylo dobrý a tím pádem si to zaslouží o hvězdu víc, než bych normálně dala. Možná proto, se na českou tvorbu posledních let dívám velmi skepticky a v podstatě jsem vždy mile překvapena, když se najde kus, který vybočuje z průměrnosti a patosu. Bukowsky je dobrá kriminálka, která se snaží být vyprávěna netradičně, využívá několika již typických motivů, jako je detektiv podivím (v tomto případě alkoholik samotář, posléze nasraný samotář) a odvážný detektiv amatér, který amaterismus vyvažuje svou horlivostí a nadšením. Každopadné pro mě jeden z nejlepších českých detektivních seriálů poslední doby.
Zločin (2011) (seriál)
WTF!!!! říkám po první sérii a nemůžu se dočkat druhé, všechno je jinak a divák absolutně netuší "kdo a proč". Po zhlednutí seriálu True detective, ale nutno říct, že nespornou zásluhu na tom nese Nic Pizzolatto a jeho typický rukopis v podobě temné atmosféry a hlavních postav se svou "pochmurnou minulostí". Konec 1. série absolutně nečekaný, nedá se jinak, než 1. sérii ocenit 95%; 2. série = 90%, 3.série = 85%, 4. série = 90%.
Motel Bates (2013) (seriál)
Z hereckého výkonu ústřední dvojice by měl určitě radost i strejda Hitch, aneb co všechno potkalo Normana Batese než se stal legendou hororové klasiky. 1. série = 90%, 2. série=80%.
Kamoši (2003)
"Někdy musíš pustit golmana a zaútočit oběma rukama."
Kto sa bojí Virginie Woolfovej? (1966)
Herecký koncert Elizabeth Taylor a Richarda Burtona. A skvělý příklad toho, jak se dá vytěžit z divadelní hry jako předlohy maximum bez pocitu hluchým míst.
Perníkový tatko (2008) (seriál)
1. série = 85%; 2. série = 90%.
Grandhotel Budapešť (2014)
Trpíte trudomyslností, apatií či žalem ??? Zajděte si na Grandhotel Budapešť !!! (...doporučuje 10 z 9 hostů hotelu)
Mandela: Cesta za slobodou (2013)
Život není černobílý stejně jako charaktery lidí, proto bych Mandelu nevynášela do nebe jako druhou Matku Terezu, ale také bych z něj nedělala prvořadého teroristu (viz to jak přistoupil k moci, která mu byla svěřená a že to teda mohl rozseknout mnohem hustěji). Idris Elba umí, i když občas jsem si říkala, co tam sakra dělá Luther... A závěrečná myšlenka o učení k lásce, přiznejme si, která měla nenechat jedno oko suché. Tak mé oko teda nechala, ale aspoň do konce dne jsem měla pocit, že ten svět přeci jen není tak strašně zkašený a že to má cenu.
Králové léta (2013)
70 % a Moises Arias fakt válí, kvůli němu bych se podívala i podruhé.