Posledné recenzie (13)
Fantastická štvorka (2015)
čekal sem víc od tohohle filmu :( Bohužel nejlepší na tomhle filmu jsou zavěrečné titulky :(
Ghoul (2015)
1 * za finální porcování ktery ani nebylo vidět :) takhle utahanej a nadhodnocenej film o ničem jsem dlouho neviděl...
Arrow (2012) (seriál)
Hodnotil jsem 1. serii když seriál začal, líbil se mi a opravdu hodně ale s každou další sérií to taknějak jde dolů... po prozatím viděném 1. díle 4. serie mám velmi smíšené pocity a doufam že to uplně nepokazí... už tak ta 3. serie byla slabá...