Recenzie (22)
Ohňostroj márnosti (1990)
Název nelže !
8 žien (2002)
Tenhle svůj film asi Ozon už těžko překoná. Krásné ženy a navíc úžasné herečky v trochu riskantím mixu divadla, muzikálu a detektivky. Film, který mám v topu!
Nebo (2002)
Přesně tak Jossie /Tykwer-Blanchett-Kieslowsk to prostě musí být dobrý film/ a taky je!!!
100% blond (2005)
Stupidní, odporné, k zblití. Jestli Rex Mundi považuje tyto blondýny / v konečném důsledku za sympatické/ jsem rád, že mám jiný vkus. Od tohohle hnusu PRYČ !!!
Crash (2004)
Kvůli tomuhle filmu jsem ponocoval !!!!!! Jen abych mu mohl držet palce u udílení Oscarů a dodnes věřím, že jsem svým úsilím a hypnotizováním obálky- Crash, Crash,Crash k vítězství přispěl !
Pavučina snov (2003)
Po absolvování testu jsem byl požádán abych se v komentářích vyjadřoval pokuď možno slušně, jenže teď to nejde. Po usednutí zbloudilce na záchodové prkénko byla už jenom sračka !!! Sry :-).
Rebecca (1997) (TV film)
Není to tak temné jako černobílá verze, není to tak záhadné jako kniha, je tu navíc živá Rebecca a závěrečná hotelová selanka. Přesto slušný neurážející průměr.
Román pre ženy (2004)
Román pro ženy je asi nejzábavnější česká kapitalistická komedie. Renč je profik, Stašová okouzlující a Vašut je prostě Pažout.
Účastníci zájazdu (2006)
Možná měli vzít k moři i Renče, Pažouta a hlavně Simonu Stašovou. Románu pro ženy zvedám hodnocení na 5*.
Pohotovosť (1994) (seriál)
Tomuhle seriálu odpustím i takovou zhovadilost, že přeživší Carol mohla dál pracovat s opiáty. Ale Carol neodpustím, že seriál opustila.