Obľúbené filmy (10)
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Pán prsteňov: Dve veže (2002)
Matrix (1999)
Gladiátor (2000)
Top Gun: Maverick (2022)
Je to síce klasická americká “sračka” ale takú dobru americkú “sračku” som už dávno nevidel. Asi by to bolo za 4* ale tá posledná scéna … uff, Hollywood ma dostal, tak nech je to za 5*.