Recenzie (720)
Cesta von - Once Upon a Time (2023) (epizóda)
Tak už jsem měla náběh na 5 *, bohužel, samotný závěr zklamal. Kdyby se probudili po nehodě v karavanu, na těch 5 by to bylo. Škoda. Teď zas bude další série kdo ví o čem.
Uprostřed ničeho (2023)
Pokud jsem hodinu a 3/4 chtěla probrečet, bát se o své dítě, hladovět a nakonec si vážit života v pohodlí, tak se mi to povedlo.
Podivuhodný příběh Henryho Sugara (2023)
Dokonalé!
Snídaně (1994) (relácia)
Měním hodnocení, pač se mi nový název vůbec nelíbí. Vždycky jsem byla zvyklá, že koukám na „snídani“, ale stále to byla ta „snídaně s Novou“. Teď už lidi čučí jen na snídani. 🤷🏻♀️ Moderátoři se obměňují, snaží se být vtipní, ale tím se člověk víc a víc nudí u těchto následujících 3 (?) hodin u telky.
Cesta von - Oh, the Places We'll Go (2022) (epizóda)
To je zas závěr jak víno. 🙄
Cesta von - Silhouettes (2022) (epizóda)
Tohle bylo jakési nudné a nezajímavé, nic nového mi to neřeklo.
Kobra 11 (1996) (seriál)
Bohužel, jediná věc, co si z dob sledování pamatuju, je úvodní znělka.
Eliška a Damián - Epizoda 1 (2023) (epizóda)
Počítala jsem s tím, že to bude o polovinu kratší, bohatě by stačila půlhodinka. Občasný humor by se tu našel, historicky mě to neoslovilo, obsazením taky moc ne (ikdyž Emma je nádherná), vlastně se to od začátku tvářilo docela pohádkově, ale nevyšlo to. Vsadím se, že zanedlouho se tv Prima ozve s tím, že seriál byl divácky natolik úspěšný (!!), že natočí dalších x sérií. Je to vtipné, hodnotím první epizodu, která má momentálně 7 %. 😆
Po čom muži túžia 2 (2022)
Jirka je skvělej, ale jednička byla o chlup lepší.
Záhada Blair Witch (1999)
To funění a řev mi na filmu vadilo nejvíc. A já už měla za to, že to vymyšlené není:(