Recenzie (485)
Marek Ztracený v Edenu (2023) (koncert)
Klobouček dolů
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Vykrádačka Star Wars, Avengers, Harryho Poterra, Pána prstenů a Blade Runner. Nacistické uniformy pro důstojníky a americká výbava z Iráku pro pěchotu. To je teda panečku mix od Snydara. Oproti většině filmů vizuální efekty na úrovni.
Brawn: Neuvěřitelný příběh Formule 1 (2023) (seriál)
Pecka
Nech svět světem (2023)
Wtf?
Blue Beetle (2023)
Taková blbina. Vtipná jednohubka se špatnými vizuálním efekty co ale tolik nevadí. Zbytečně dlouhé. Ne není to modrý Iron man.
Křivák se skalpelem (2023) (seriál)
Zbytečně dlouhé
Vianočný príbeh (2022)
Člověk se zasměje
Případy mimořádné Marty (2022) (seriál)
Prdel a Tatiana boží
Marvels (2023)
Upřímně poslední filmy byly zklamání. Ale tady jsem se smál jako kdysi. Vizuální efekty vypadají skvěle. Humor a akce zpět. Příběh bych neřešil. No a ten konec a první podtitulková scénka WTF? BOMBA!!! P.s. A nečekejte na druhou, ta totiž není.
Pápežov exorcista (2023)
Příjemná jednohubka