Recenzie (95)
Doom Patrol (2019) (seriál)
Tohle je tak blbý ,až to je dobrý .
Hra o trůny - Série 8 (2019) (séria)
Jak jedna série úspěšně pohřbí předchází :-D
Valerian a mesto tisícich planét (2017)
Vizuálně fakt dobré ,ale postavy mi přišly takové nemastné neslané když to srovnám s pátým elementem kde byl užasný záporák a i kladasové tak to tam více vše fungovalo tady mi přijde strašně hodně na sílu .
Piaty element (1997)
Čím jsem starší tím více musím přiznat kvality tomuto filmu vzhledem k staří tomuto filmu málo které scifi je tak dobré jako tohle .
Umbrella Academy (2019) (seriál)
Za ten cliffhanger bych nejradši zabil .
Aquaman (2018)
Sem tam klišé a slabší herecký výkon Jasona Momoa vyvažuje propracovaný svět a užasnou vizuální podívanou .Nečekejte nějakou hlubší záležitost ,ale pro rodinou a nebo odpočinkovou záležitost kdy chcete vypnout určitě doporučuji za mně zatím nejlepší DC film z těch nových.
Batman: Návrat Temného rytíře, část 2. (2013)
Zatím nejlepší animovaný film dle komiksu výhoda ,že už předloha sama osobě je brilantní.
Thor: Ragnarok (2017)
Tak proč je Thor 3 lepší než jeho starší dva bratříčci za prvé protože se nebere tolik vážně nikdo jim to stejně nevěřil, za druhé lepší soundtrack, a za třetí díl výrazně vtipnější a na tuhle notu celou dobu hraje a po celou dobu v kině jsem se ani jednou nenudil .Celkově v zato třetí díl se zbavil neduhů s vích předchozích dílů a proto nechápu hodnocení dvě a míň vzpamatujte se filmy jako blade runner co je špičková záležitost prostě netáhne do kin táhnou filmy u kterých lidi nemusí moc přemýšlet prostě se uvolní od každodenního stresu a popřípadě se zasmějí proto lidé jdou do kina a tohle přesně thor 3 splnil do puntíku a díky tomu uděluji 4 hvězdy ,protože jsem se skvěle bavil.
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Brilantní už dlouho jsem ne narazil na film kdy dvojka překonala jedničku totální jízda od začátku do konce škoda ,že Channing Tatum neměl víc prostoru .
Temná veža (2017)
Matthew McConaughey a Idris Elba v pohodě ,ale zbytek filmu jde jasně vidět ,že chybí rozpočet a kontinuita filmu je taky nějaká divná jsem celý z toho zmatený asi si půjčím knihu a zkusím trošku porovnávat.