Recenzie (52)
Dokonalý trik (2006)
Napoprvé tomu chcete přijít na kloub a možná vás to zklame. Abrakadabra. Napodruhé si plně vychutnáte všechny scény, protože víte, jak to skončí. Aspoň u mě to takhle fungovalo...
Muž v ohni (2004)
Všechno už bylo rečeno předtím. Já jen dodávám: Doufám, že z Dakoty Fanning nevyroste další Macaulay Culkin. PS: *trochu spoiler asi* Odsuzované filtry a klipovost se mi líbí, akorát mi bylo hned jasný*** (kdo viděl pochopí), což mi kazilo radost z druhý půlky.
Taká zvláštna rodinka (2001)
Nechápu, jak to ten Anderson dělá. Vždycky když sleduju Život pod vodou nebo Tenenbaums, přijde na mě taková nostalgie, jako bych už něco podobnýho zažil ale byl jsem ještě moc malej na to, abych si to pamatoval...Samozřejmě, že jsem to nemohl zažít, ale ten pocit...Někomu to přijde jako ukrutná nuda - prostě, nedá se na to dívat jako na regulerní komedii, tenhle film musíte tak nějak cítit. A já ho cítim...PS: Film obsahuje nejlepší epitaf na světě
Klub sráčov (2000)
DJ Bulva rulez. Naprostá ptákovina až je to dobrý a hlášky jsou prostě nezapomenutelný
Malá Miss Sunshine (2006)
Asi ten nejlidštější film roku 2006 (podle mě). Opravdu skvělý rodinný film. Tonni Collete zase máma a zase má divný děti, Steve Carrel už neni panic a zase mu ta role sedí a ta chudinka herečka (nevim jak se jmenuje) zase hraje řádnou svini (myslim tu ředitelku sunshine). No prostě další milý film, který mě spolu s Amelií vždycky potěší.
Potomkovia ľudí (2006)
Abych to tak popsal stručně: Dokument z budoucnosti. Cuaronova vize věcí budoucích je tak reálná, až mě z toho mrazilo v zádech. Nádherná kamera, propracované detaily (všimli jste si tý telky v tom slumu) no prostě jednoducho bohové. Akorát některý postavy byly trochu plochý, ale čert to vem, já si Potomky užil...
Vianočné prázdniny (1989)
Nejlepší Griswolďáci co kdy vznikli. Pokaždé brečím smíchy.
Kasíno (1995)
Krásně dlouhý úvod, který vlastně běží skoro celou dobu, super herecké výkony-no, prostě scorsese.
Život pod vodou (2004)
Najednou je ti zase třináct a představuješ si, jaký to bude, až budeš dospělej...
Ružový panter opäť zasahuje (1976)
Je jeden člověk na světě dokáže vytrhnout zdravý zub a jen dva lideé na světě mě dokáží spolehlivě rozesmát-Frank Drebin a Clouseau! Nejlepší díl serie s naprosto dokonalými gagy. A smál jsem se i bez "neestecie".