Recenzie (322)
Potomkovia ľudí (2006)
Zpracování pěkné, ale nějak se mi zdálo že je film o ničem!
Kámo, kde mám fáro? (2000)
Středně sjetá komedie:-) Pár vynikajících scének, ale trochu dost blbá zápletka!
Happy Feet (2006)
Pár dobrých scén jinak průměr
Schindlerov zoznam (1993)
Moc pěkný film, až na trapnou závěrečnou scénu kde se Schindler rozbrečí a lituje že mol za svoje auto zachránit dalších deset židů! Tady ta scéna tam fekt nemusela být!
Sousoší dědečka Vindy (2004) (TV film)
Zajímavě pojatý dokument!!
300 (2006)
Takhle věrné přepracovaní komiksu asi hnedka člověk neuvidí;-) Zpracovaní bylo vynikájicí! Soundtrack taky pěkný a že chybí příběh!! Ten tam snad být nemusí, protože THIS IS SPARTA!!!
Eduard VIII. Anglický (2005) (TV film)
Dobře propracovaný dokument!!
Griffinovci (1999) (seriál)
Jedinej seriaál kdy jsemse od začátku až do konce válel smíchy!!Uplně nejlepší jsou hlašky Stewieho!!!
Noc v múzeu (2006)
Neokoukaný nápad! Vtipné scény a dobré zpracování.
Horiace Mississippi (1988)
Správně realitické a dobře propracované, všichni podali dobrý herecký výkon!!!