Recenzie (277)
Pacific Rim: Povstanie (2018)
Sadol mi ten odľahčený tón prvej polovice. Boyega sa v zdevastovanej Santa Monice ožiera, kradne, dostáva sa z jedného problému do druhého a hlavne mu nezáleží na nejakej záchrane sveta pred mimozemšťanmi. Lenže potom prichádza tá druhá polovica, scenáristicky sprasená otrasnými dialógmi a nezaujímavou akciou. Z nudy ma muselo vytrhávať vrieskanie Charlieho Daya.
Srdečne vás vítame (2017)
Jedna z tých výborných a zábavných francúzskych komédii s romantickým pozadím, ktoré nefunguje. 70% a zaujímalo by ma, aké hodnotenie by tento film dostal, keby bol natočený na Slovensku, najlepšie v Luníku IX.
Colombiana (2011)
Popravde, takto som si prial, aby dopadol najnovší Hitman. Sympatická hlavná postava, zaujímavé prostredia a niektoré výborne asasinácie (bazén s žralokmi). Scenár nestojí za nič, ale ani som niečo objavné nečakal. 60%
GTA VR (2016)
Najlepšia postava GTA 5, Steven Ogg, Indovi rozpráva životné múdrosti a pritom ničí policajné autá. Vynikajúce.
Dokonalá lúpež (2018)
Dokonalá lúpež nie je vôbec dokonalá a nájde sa v nej kopec logických chýb, ale scénaristicky to našťastie funguje. Režisér si tiež pekne vyhral s obrazom. Bohužiaľ Butler dostal asi tú najotravnejšiu rolu. Jeho neustále cmúľanie, žuvanie a arogancia robia z tohto filmu peklo na pozeranie. Po hodine mi už neostávalo nič iné, než fandiť zloduchom. Možno to bol skrytý zámer tvorcov.
Poltergeist (1982)
Mohlo to byť aj lepšie. Poltergeisti akoby vypadli z nejakej detskej rozprávky a kým príde na strašenie, tak to trvá celkom dlho. Nedávno som ale zhliadol nového Poltergeista a tento je oproti tej sprostosti skvost najmenej o dve triedy lepší.
Tiché miesto (2018)
80% Posledná tretina kazí všetko, čo bolo dovtedy perfektne vybudované. Robenie hluku už nikomu nevadí, príšery sú ukazované až moc často a postavy robia nelogické rozhodnutia. Ale takýto výborný napäťový thriller/horor sme tu už dlho nemali a v pohode si tie štyri hviezdy zaslúži.
Valerian a mesto tisícich planét (2017)
Návrat k Piatemu Elementu? Ani nie. Ale zato veľmi slušné sci-fi, lepšie než posledné dva Bessonove filmy. Mal som fakt z toho pocit, že Luc dal do toho celé svoje srdce a vyhral si so všetkým, s postavami, príšerami, prostredím a hlavne efektami. Bohužiaľ potom zamrzí, že to má dosť jednoduchú dejovú linku určenú pre mladších divákov (naozaj niekoho prekvapilo odhalenie hlavného záporáka?).
Logan Lucky: Miliónová lúpež (2017)
Totálny priemer. Neviem prečo, ale očakával som od toho ďalšie Ocean’s Eleven. Miesto toho sa dvaja idioti snažia okradnúť na čele s Jamesom Bondom automobilové závody na štadióne. Ničím inovatívne a zaujímavé. Aspoň, že ten humor fungoval.
Atomic Blonde (2017)
Po porovnaní s Červenou volavkou je film Atomic Blonde svižnejší, akčnejší, neberie sa tak vážne a hlavne nenudí. Jasná výhra a mám pocit, že druhého Deadpoola zvládne Leitch dobre.