Recenzie (687)
Kurz negatívneho myslenia (2006)
Opravdu inteligentní norská komedie, kterou bych určitým lidem pouštěl předpisově... :)))
Rocky (1976)
Filmu kontruje skvělý a ne tak kýčovitý Zuřící býk...
Dobrodružstvá kriminalistiky (1989) (seriál)
Uvítal bych, kdyby konenčně vydali na DVD i opravdové seriálové špičky, tj. Vlak dětství a naděje a Dobrodružství krimialistiky
Díky za každé nové ráno (1994)
Tak tohle se fakt povedlo. Dobře natočený film s dobrými herceckými výkony, kterým dominuje skvělý Franciszek Pieczka, jehož účast to celé silně povznáší. Chýlková ve své nejlepší roli a nezapomenutelný Radomil Uhlíř s magneťákem. Opravdu lehce z toho skutečně Kusturica dýchal. Šteindler, stejně jako Vorel, v dnešní době přešel na brakovou tvortbu a na kariéru estrádního šaška, který působí dojmem, že se pomátl. Škoda, že tito lidé, začali hledat jiné zájmy (hlavně dobře finančně ohodnocené) a tak, jak točili v před a krátce porevoluční éře, netočí dnes ani za mák a nerozvíjí tvorbu podobného ražení. 85%
Musím tě svést (2002)
tak to je krutě střela mimo...
Rýchla rota Chipa a Dala (1989) (seriál)
na tyhle věci se prostě nezapomíná
Medicopter 117 (1998) (seriál)
Pyrotechnické orgasmy prostě naši sousedé milují )))
Horákovi (2006) (seriál)
Bylo mi z toho na blití
Snowboarďáci (2004)
hudba + sjezdařské záběry + prá vtipných momentu (ale minimum) vydá tak na tu 1 hvězdu...
Svadba môjho najlepšieho priateľa (1997)
Tak tohle je něco opravdu příšernýho. Pamatuji si jak jsem na svátky u toho zdobil vánoční stromek a měl puštěnou tohle jako kulisu. Málem jsem z toho několikrát zavrávoral a do svého mistrovského díla v celý kráse zahučel. Ty dialogy a ten konec - opravdu děs...