Recenzie (410)
Osvietenie (1980)
Jack Nicholson - Skvělý!
Kliatba domu slnečníc (2007)
65%
Snehulienka a sedem trpaslíkov (1937)
Uživatelé co tomu dávají méně než 4 hvězdičky musí brát ohled na to že je to z roku 1937. Nádherná pohádka! 100%
Ztraceni ve vesmíru - Diamanty na obloze (2018) (epizóda)
Příjemné překvapení!
Stranger Things (2016) (seriál)
Tak první sérii jsem celkově viděl asi 3x. Skvělá práce, atmosféra, děj, hudba, postavy, dialogy... První série patří k tomu nejlepšímu, co Netflix nabídl. 1. Série - 100%. Po roce, a po velkém úspěchu první řady, přichází řada druhá. Která je skvělá, podobně jako ta první, poslední díly jsou naprosto geniální, jen zamrzí slabší díl se ztracenou sestrou El, ale jinak paráda. 2. Série - 95% Třetí série má nejnižší hodnocení, ale musím říct, že mně osobně se líbila asi nejvíce. Hlavně kvůli skvělým hereckým výkonům, skvělým postavám (Robin, Steve, Dustin, Erica..). A největší podíl na tom má finále, které je za mě nejlepším dílem celého seriálu. 3. Série - 100% Po tříleté pauze konečně přichází velice očekávaná čtvrtá řada. První díl byl takový seznamovací, začátek i konec - super. Od druhého dílu už se to pořádně rozjelo, napínavé, zajímavé, nápadité, zábavné, děsivé... Hlavní záporák je perfektní. Po čtvrtém díle musím konstatovat, že se zatím jedná o nejlepší sérii. 4 díly 4. čtvrté série - 100% Další tři díly pokračují v dost podobné kvalitě. Odhalení na konci sedmého dílu bylo naprosto nečekané a čekání do 1.7. bude opravdu dlouhé. 4. Série Volume 1 - 100%
Príbeh služobníčky - Prvá krv (2018) (epizóda)
Ten konec
Avengers: Nekonečná vojna (2018)
Pro mě určitě nejlepší díl.
Teória veľkého tresku - The Fuzzy Boots Corollary (2007) (epizóda)
"Paní Tišmenový si padl do oka" 😂
Policie Modrava - Prípad Strnad (2015) (epizóda)
Malinko slabší než minulý díl.
Policie Modrava - Letenka do Ria (2015) (epizóda)
O hodně lepší než první díl.