Recenzie (339)
Orange Is the New Black (2013) (seriál)
Soft OZ v ženském podání mě bavil, a i když to nemělo takové grády jako mužská předloha, rozhodně tento seriál stojí za vidění. Podtrhnul bych až na jednu vyjímku (Jason) skvělý casting. První sezona 4* druhá sezona 4* jdu na třetí. Treti sezona az na posledni dil take za 4* ale nevim jestli to nemeli ukoncit. Čtvrtá sezóna hodně rozpačitá, opravdu chtějí ještě pokračovat? Slabší 4. Pátou sezónu jsem dokoukal už pouze silou vůle 3*, do šesté už asi nepůjdu.
Stážisti (2013)
Projekci tohoto škváru jsem rozjel 2x, jednou jsem u toho usnul a podruhý jsem se tak zoufale nudil, že jsem to v polovině vypnul a přepnul na NG kde dávali, jak se množí láčkovci. Třetí šanci tomu už nedám.
Gravitácia (2013)
Takhle si představuji biják ve 3D. Nepopsatelný, napínavý, ale i uvolňující vizuální, zvukový a hudební zážitek, který bych, nebýt nové dimenze filmu, nikdy neprožil. Díky Alfonso.
Po zániku Zeme (2013)
Po zániku kdysi velmi nadějného režiséra.
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
Po úvodním díle velká spokojenost, doufám, že se to nezkazí a udrží to nastavenou laťku vysoko nebo ještě posune výš. Udrželo, nezkazilo a po 6 dílech první sezóny si musím povzdechnout, škoda že jich bylo tak málo. Kdo má rád gangsterské seriály rozhodně neprohloupí, hlavní devízou je neokoukané prostředí anglického podsvětí.
Projekt X (2012)
Generační výpověď zlaté americké mládeže. Asi už jsem starej.
Bílá královna (2013) (seriál)
Jak mám rád historické seriály a od STARZ zvášť musím napsat, že tenhle mě moc nezaujal. Špatní herci, zdlouhavé a nezáživné pasáže, na svou dobu příliš uhlazené a romantické. A tak jako u jednoho z mála svého druhu jsem jeho sledování přerušil po pár dílech. Vzhledem k tomu, že BBC oznámila, že další sezona nebude, tak se k němu už asi nikdy nevrátím.
Pot a krv (2013)
Nemůžu jinak než dát plný počet. Po dlouhé době a letos poprvé komedie, která mě skutečně bavila a u které jsem se od srdce zasmál. Na bratry C. to nemá, ale tento styl mám rád a M.B. si (nám) dokázal, že umí točit i jiné filmy, než vysokorozpočtové blockbustery. Hlavní role padla Markovi jak ulitá, žádná oskarová láce, ale to se od něj nedá čekat. Dwayne se mně líbí čím dál víc a tak jediná skvrnka na kráse byl třetí (afro)parťák. Ať už je to true story nebo nebo ne, já jsem se jeden krásný letní podvečer královsky bavil. Takže díky Kryštofe a Štefane!
Černé zrcadlo (2011) (seriál)
E1 5* E2 3* E3 4*
Najvyššia ponuka (2013)
Tohle se nedá popsat, to se musí vidět a hlavně prožít. Pan režisér si s filmem pěkně pohrál a na výsledku je to znát. Strhující výkon hlavního představitele. Podmanivá hudba. Přesně v polovině roku jsem viděl film, který letos bude těžko nějaký jiný překonávat. BTW lokace: Vienna, Austria, Rome, Lazio, Italy, Parma, Emilia-Romagna, Italy, Milan, Lombardia, Italy, Trieste, Friuli-Venezia Giulia, Italy, Prague, Czech Republic, Merano, Bolzano, Trentino-Alto Adige, Italy, Bolzano, Trentino - Alto Adige, Italy zdroj IMDb