Recenzie (405)
Trojí hranice (2019)
Klišé, klišé, klišé... utahané, ukecané... postavy s IQ tykve jsou mi absolutně nesympatické...triple never more
Nevěstky, hospodyně a hrdinky: Historie 17. století pro děvčata (2012) (seriál)
Děs běs! Děvčata, bacha, ta slečna, co neví, co se sebou, vás chce zblbnout! :-))
Piráti z Karibiku: Prekliatie Čiernej perly (2003)
Filmy stojí a padají s Johny Deepem . Role Jacka je mu ušitá na míru. A že si to užívá! Bezva hudba, kostýmy i Karibik, co leží na pobřeží Kalifornie. A občas je to i vtipné!!!
Bílá vrána (1938)
"Co je tvoje, to je moje a co je moje, do toho ti nic není"...no, nejsou sladcí???
Šesť medveďov s Cibulkom (1972)
Hrozná blbina, ale jako dítě jsem se skvěle bavila. Nejvíc tím, jak na podrytí školníkovy a ředitelovy autority stačil škopek mydlin. Bylo to ztělesnění mé nádherné představy. Tak jako tehdy já se zřejmě citil hlavní hrdina v Saturninovi, když seděl v kavárně nad mísou koblih.
Káva s vôňou lásky (2016)
Ještě blbější než jsme doufali.Howgh!
Dunkirk (2017)
Včera jsem to shlédla a už teď si nepamatuji o čem to vlastně bylo. Zato Dunkirk z roku 1958, ten se zapomenout nedá. Ale proti gustu žádný dišputát :-)
MOST! (2019) (seriál)
Osvobozující nekorektnost. Bezva satira. Dycky Most! (Díky Enšpíglovi a Marhoul, že se nemusím moc rozepisovat)
S čerty nejsou žerty (1984)
Další stálice mého vánočního souhvězdí. Ale když jde na mne splín, sáhnu po ní i jindy. Pánové Preiss (já bych ho od Vás koupil), Nárožný (... je to rebééél....chytim si ho sám...zase ti to spadlo, Máchale...) Heřmánek (...degraduju tě na králíka...jedno jediné pírko... strhla nám váhu) a Kemr (.....ale děti, nehádejte se... hmmm, zajímavý, vášnivý...) a paní Kretschmerová ( ...jak jsem mohla tak dlouho žít po selsku...) ho spolehlivě zaženou. Nádavkem roztomilý mlaďounký čumáček pana Vetchého. K tomu kouzelná moudra dodaná panem Munzarem (... některým lidem chybí peklo dodnes...když chce pánbu udělat ze starého muže blázna, dá mu mladou ženu... ) A víteco? Dneska si ji sjedu i bez Vánoc a splínu :-)))
Red Dog - Červený pes (2011)
Jako pejskař nemohu jinak: pět z pěti.