Recenzie (1 741)
Let's Dance 2: Street Dance (2008)
Taneční kreace na 5* (kterých je zde požehnaně a vůbec to neškodí), zbyten tak 1* a i to je moc. Děj stereotypní a ničím zajímavej. Dialogy na úrovni mateřské školky, ještě, že jich tam je tak celkem, asi jen 15 minut filmu.
Na pravé poludnie (1952)
Natahovanost před závěrečnými deseti minutami, kdy šerif všechny postříli, je bravurní, ale jinak to shledávam za nijak geniální. A je zde moje oblíbenkyně Grace Kelly.
Simpsonovci - Simpsons Roasting on an Open Fire (1989) (epizóda)
První díl Simpsonových, kdy našli Spasitele, to už vypovídá samo za sebe.
Maraton lásky (2007)
V celku velmi pobavý, ale jinak je scénář nijak neorigiální a kíčovitý. Výbornej Dylan Moran.
Simpsonovi: Příliš drsný pro TV (1998) (video kompilácia)
Klasika, obasahuje 4 díly The Simpsons, které byli normálně vysílany v TV.
Policejní elita (1996)
Prostě hongkongský akčňák se vším všudy, co víc dodat. Jediný problém byl, že jsem některé od sebe nerozeznal, ale to je problém nás bílých. Problém s bratry v jednotce je docela dobrej.
Showgirls (1995)
Nahaté holky fakt v pohodě a přidávám to k plusum filmu. Elizabeth Berkley mě od začátku vytáčela svým chováním, to je den z mínusů. Plus je to, že ta představení byla perfektně vytvořená a nasnímaná, ale jinak vše ostaní nic moc, hlavně pak to, že některé postavy nebyly dotažené.
Hrdinovia a zbabelci (2007)
Na filmu bylo velmi zajímavé sledovat tři různá hlediska na stejný problém, ale díky tomu, že je to film americký, všechno bylo až moc okatě proamerické. Režijně i herecky to bylo zvládnuto na jedničku, ale stále jsem měl z toho takový zvláštní a rozporuplný pocit.
Hotel Fawlty Towers (1975) (seriál)
Nebýt první serie určitě bych dal 4*, teprve ve druhé serii se to začne pořádně rozjíždět a ja jsem velice pobavil. Opravdu perfektní postava Španěla Manuela.
Traja v jednej posteli (2007)
Příjemná a jemně decentní komedie o lásce na první pohled. Steve Carell to zvládl z mého pohledu na výbornou, je vidět, že mu jdou i nestřeřtěné role.