Posledné recenzie (844)
Háveď (2023)
Jsem lehce zklamaný, protože jsem, po plejádě nadšených komentářů, zkrátka čekal víc. Tím neříkám, že je tenhle kousek špatný, naopak, jedná se o záležitost, která jede přesně podle hororových tabulek a je vidět, že team přesně věděl, jak se takový pavoučí horor má točit. Jen tomu hodně nepomáhá americký model s citovými linkami a ten konec je fakt debilní. Pořád je to ale nadprůměrný kousek, který může arachnofobikům způsobit infarkt. 3,5*
The Beekeeper (2024)
Top class akční scény vs. ultra prdelní dialogy a otřesný výběr hereckého obsazení. Celkový příběh Beekepera je spíš směšný a vše ohledně častého přirovnání k včelařství je hodně trapné. Každopádně, akcí se nešetří a ta je zde bez chyby, takže na 3* dosáhne jen díky tomu.
John Wick 4 (2023)
Ač nejslabší díl ze série, pořád je to 100% akční jízda a zároveň veliké vizuální porno. Stopáž zde je zbytečná, ale člověk ty prázdné chvilky promine, jakmile naskočí akce. Velké plus také za Donnieho, ten mi zde sedí skvěle. John Wick 4 je velmi důstojné pokračování naprosto skvělé série. I přes těch pár much si stále zaslouží plnou palbu.