Obľúbené filmy (10)
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
K tomuto filmu jsem se dostal až celkem "pozdě", v 17 letech a nechápu, že mi to trvalo tak dlouho. Očekávání vzhledem k tomu, že se film úmistil nejen tady na ČSFD na pozici vůbec toho nejlepšího filmu jsem měl veliká. A musím říct, že jsem byl nadšený. Jde o opravdu neskutečné dílo, ze kterého jde maxická energie a hltal jsem opravdu každou vteřinu. Bravurní scénář, skvělé herecké výkony (mimochodem včetně opravdu vynikajícího českého dabingu) doplňující povedená kamera a škvělý soundtrack tvoří dohromady úžasné drama, které by měl za svůj život vidět alespoň jedenkrát každý a samotného mě mrzí, že jsem se k němu nedostal dřív.
Jurský park (1993)
Top Gun: Maverick (2022)
Dospeláci (2010)
Rýchlo a zbesilo 5 (2011)
Jurský svet (2015)
Vlk z Wall Street (2013)
Tenet (2020)
Tenet je vynikající počin, který možná dosti lidem nesedne, ale mistr svého oboru Nolan si s tímto filmem tak neskutečně vyhrál (což tyto detaily zjistíte při přehrání videa k filmu), nebo prostě jak ho moc dobře známe, minimum CGI a vše natočeno pořádně tak, aby to bylo věrohodné. To je ta pravá filmařina, na které si Nolan stále zakládá. A já při prvním sledování tohoto skvělého počinu v mnoha momentech nechápal, jak a co se to sakra děje. Za mě 5 hvězd zaslouženě jak za Nolana, skvělý cast a celý příběh.