Posledné recenzie (11)
Vo vzťahu (2018)
Dosti neuspokojivý film s potenciálem, z toho udělat něco dobrého. To se bohužel nepovedlo, a tak je to až podprůměrná romantická komedie, kterých jsou tisíce.
Justice League: Crisis on Infinite Earths - Part Two (2024)
Mám rád podobné filmy z DCVersea, ale nějak nechápu proč vůbec vytvářeli tuhle sérii a už vůbec nechápu proč to má víc jak jeden díl. Za mě je to hrozně roztroušené a po prvním dílu jsem si pořád nevytvořil k tomu žádnou vazbu. V jedničce se mi líbilo to množství hrdinů usilujících o tu samou věc. Teď je to zkrátka o ničem, jen se to celé natahuje zbytečně.
Knuckles (2024) (seriál)
Tento seriál měl takový potenciál navázat tam, kde filmy skončily. Bohužel se tomu tak nestalo a jedná se tak o tragickou podívanou. V dětství jsem zbožňoval seriál Sonic X a nemohl se ho nabažit, proto jsem doufal, že s novými filmy o Sonicovi a jeho přátelích se dočkám nějaké nostalgie. První díl, respektive půlka prvního dílu byla skvělá. Skvělá atmosféra v prvním díle, avšak poté, co na scénu přišel Wade, tak to šlo do háje. Příběh naprosto o ničem, celé je to nezajímavé. Doufal jsem, že hlavní postavou bude Knuckles a bude se to točit kolem něj. Rozhodně jsem nechtěl vidět celou dobu pofidérní příběh Wadea a jeho trable s rodinou. Pokud máte chuť se kouknout na slušné scény, tak si pusťte prvních dvacet minut prvního dílu a posledních deset minut posledního dílu a nebudete litovat. Vše mezitím ale raději vynechte.