Recenzie (436)
Bojovníčky (2011)
Absolutně nevěryhodný film. 30%
Kyeong (2009)
Příběhy pár lidí na dálničním odpočívadle (holka, která hledá svojí sestru, redaktorka fotící vše okolo....) Lehčí průměr 40%.
Megatovárny - Série 3 (2009) (séria)
6. Vozy newyorského metra za ***** 85%.
Homo Videocus (1990)
Perfektní kraťas. Ještě, že jsem nedávno viděl Taxi driver (1976). 95%
Lighting Up New York (2006) (TV film)
od roku 1993 NY is dead. :(
New York Lightboard (1961)
9 minutovou reklamu jsem nikdy nevidel, ale typek co to vymyslel, byl psychopat. Krasně Vás to stáhne do děje až si budete říkat CA-NA-DA. Každopádně zajímavé, že už v tomto roce jsou Vám schopni narvat sr**ky do hlavy. Doporučuji shlédnout k tomu i NEW YORK LIGHTBOARD RECORD ať víte vo co de. :) 85%
Tonkei shinjû (1981)
Extrémně náročný film ke shlédnutí, kdy netušíte jestli jste normální vy, režisér nebo kde je vlastně chyba? (Témata krásně shrnul a rozebral Panjosef). Růžovo-fialová barva z propracované kamery Vám zůstane před očima ještě hodně dlouho. Yoshihiko Matsui dokazuje, že je fakt jinde a to dokazuje i svým pozdějším kouskem NOISY REQUIEM. Trošku bych zde zkrátil stopáž a byla by to EX++ pecka. Tento film bych dal povinně promítat do základních škol pro 2. stupeň. :D . Chro Chro Chro ať žije blázinec. 95%
Chuť života (2006)
Perfektní masáž. :) 85%
Peata ratsanik (2001)
Kovbojská animace. 70%
Desertøren (1971)
Příběh mladého kluka, který se rozhodne utéct se zbraní z vojny. Ukrývá se různě u svých hipisáckých kamarádů/dek, sem tam cestuje, ocitne se na nějaké pařbě a na všechny lidově s*re. :) Film doprovází strašná hipis hudba. 55%