Speed Grapher
Scenár:
Šin JošidaKamera:
Haruhide IšiguroHudba:
Šinkiči MicumuneHrajú:
Kei Šindó, Takako Honda, Hiroko Mori, Hisao Egawa, Kendžiró Cuda, Tošijuki Morikawa, Gara Takašima, Hiro Júki, Takeši Kusao, Kazunari Tanaka, Hidenari Ugaki, Hideki Fukuši, Džun'iči Sugawara (viac)Hrajú
Kei Šindó
Japonsko
Najlepšie seriály:
Boku no Hero Academia (2016) (seriál)
Tengoku daimakjó (2023) (seriál)
Overlord (2015) (seriál)
Takako Honda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Hikaru no go (2001) (seriál)
GTO (1999) (seriál)
Hiroko Mori
Japonsko
Najlepšie seriály:
Versailles no bara (1979) (seriál)
Detektiv Conan (1996) (seriál)
Podivuhodná cesta malého Nilsa Holgerssona s divými husami (1980) (seriál)
Hisao Egawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Haikjú!! (2014) (seriál)
Kendžiró Cuda
Japonsko
Najlepšie seriály:
Kaze ga cujoku fuiteiru (2018) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Mušoku tensei: Isekai ittara honki dasu (2021) (seriál)
Tošijuki Morikawa
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
One Punch Man (2015) (seriál)
Kenpú denki Berserk (1997) (seriál)
Gara Takašima
Japonsko
Najlepšie seriály:
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Hvězdný erb (1999) (seriál)
Hiro Júki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D Fourth Stage (2004) (seriál)
Ruróni Kenšin: Meidži kenkaku romantan (1996) (seriál)
Dragon Ball Z (1989) (seriál)
Takeši Kusao
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
GTO (1999) (seriál)
Kazunari Tanaka
Japonsko
Najlepšie seriály:
Haikjú!! (2014) (seriál)
Code Geass: Hangjaku no Lelouch (2006) (seriál)
Samurai Champloo (2004) (seriál)
Hidenari Ugaki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Initial D: Second Stage (1999) (seriál)
Kaze ga cujoku fuiteiru (2018) (seriál)
Monster (2004) (seriál)
Hideki Fukuši
Japonsko
Najlepšie seriály:
City Hunter (1987) (seriál)
Včielka Maja (1975) (seriál)
Speed Grapher (2005) (seriál)
Džun'iči Sugawara
Japonsko
Najlepšie seriály:
Ginga eijú densecu (1988) (seriál)
Pohádky bratří Grimmů (1987) (seriál)
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Ken'iči Močizuki
Japonsko
Najlepšie seriály:
Šingeki no kjodžin (2013) (seriál)
Kókaku kidótai: Stand Alone Complex (2002) (seriál)
Kanon (2006) (seriál)
Tadahisa Saizen
Japonsko
Najlepšie seriály:
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Šigurui (2007) (seriál)
Azumanga daió: The Animation (2002) (seriál)