Recenzie (139)
Lovecká sezóna (2006)
Další animovaný film, ke kterému jsem přistupoval trochu s obavami pro jeho nízké hodnocení. Moje obavy se ale naštěstí nenaplnily a film jsem si oblíbil. Úžasné výrazy a "ksichty" zvířat, některé hlášky: "Co máš k obědu? ... Dřevo. A ty? ... Dřevo... Chceš měnit?" jsou fakt povedené. Osobně si myslím, že filmu podstatně pomohl český dabing a humor potom vyzněl lépe. Ještě navíc 3D verze v Imaxu!
Intolerancia (1916)
Pravdou je, že tento film je především pohledem dnešního diváka opravdu dlouhý a trochu nezáživný. Přesto jsem ho viděl dvakrát a snad si i troufám tvrdit, že podruhé mě bavil víc. Velkolepá bojová scéna na mě působila dokonce svižným a akčním rázem. Nad ohromnými davovými scénami s tisíci komaprzisty zůstává skoro rozum stát - takové davy lidí dnes zvládají vypočítat jen nejvýkonnější renderovací farmy, v Intoleranci je ale vše skutečné.
City.com (2005) (amatérsky film)
Už jste někdy viděli, že by po prvních 10 minutách projekce filmu v kině začaly odcházet davy diváků pro svou nespokojenost s promítaným filmem? Pokud ne, tak jste nebyli na projekci City.com na LFŠ v Uherském Hradišti. Bohužel nemůžu o tomto "snímku" říct nic pozitivního... Skoro nic jsem neviděl a ničemu jsem nerozuměl. A jestli si myslíte, že jsem nerozuměl proto, že neumím slovensky, tak se mýlíte. Nerozuměli totiž ani Slováci. Bohužel to musím říci, ale tohle je ukázkový Odpad a snad nikdy jsem neviděl nic horšího (ani v amatérské tvorbě). Trefný komentář: Lhurgoyf
James Bond: Casino Royale (2006)
Bohužel tohle už není ten James Bond, jaký býval. Nikdy by mě nenapadlo, že se agent 007 nechá otrávit... A navíc to celé bylo přehnaně brutální. A Daniel Craig na mě jako James Bond rozhodně nepůsobí. Takže pro mě opravdu velké zklamání.
Krok za krokom (1991) (seriál)
Zábavný rodiný sitcom o jedné velké americké rodině. Faktem je, že vlastně každý díl má podobnou strukturu - obsah a "zápletky" se velice často opakují. Vždy nějaký člen rodiny něco provede a nakonec dojde k uznání pravdy toho druhého či k omluvě. I přesto všechno jde o můj oblíbený seriál, u kterého se člověk nenudí.
M.A.S.H. (1972) (seriál)
Seriálový skvost, který se neokouká. Vtipné dialogy (především znamenitý a originální Alan Alda) dodávají depresivní a smutné korejské válce jedinečný nádech. A tak seriál nepostrádá vtip, ale i cit, smutek a dojetí.
Nezvestní (2004) (seriál)
Z počátku jsem si říkal: "Dobrý"... to jsem ale nevěděl, že se rýsuje nový "nekonečný" seriál. Po pár dílech (řadách) už nebyli scénáristi schopni vymyslet cokoli přijatelného a z původně docela poutavého námětu se stalo něco otřesného... Jen jsem se divil, co se na jednom ostrově může všechno objevit a stát.
Na samotě u lesa (1976)
Úžasný film, ve kterém se ukazuje dokonalý inteligentní a milý humor Zdeňka Svěráka a Ladislava Smoljaka. Je to film, který můžu vidět stále dokola a pořád je krásný, zábavný, vtipný. Od začátku do konce se něco děje a najít hluché nebo slabší místo se v tomto fimu prostě nedá. "...koza, kozička.... kanálie!..."
Četnícke humoresky (2001) (seriál)
Rozhodně jeden z mých nejoblíbenějších serálů. Poutavé, zábavné, napínavé i dojemné, akční i odpočinkové, smutné i vtipné, to všechno jsou Četnické humoresky. K tomu ještě výborné herecké obsazení v čele s Béďou (Ivan Trojan), skvělé zpracování i dobové zasazení děje a navození atmosféry 30. let. Každý díl, nejen díky své stopáži, je vlastně takovým celovečerním filmem.