Posledné recenzie (553)
House Broken (1936)
Dva kamarádi se domluví, že pojedou do Číny. Jock se ale rozhodne, že zůstane doma a ožení se. Jeho ženě se však nelíbí, že po večer chodí na kulečník a nakonec ještě na měsíc ubytuje doma Charlese, který se vrátil z Číny. Obrátí se na nějakou redaktorku z novin, co radí nešťastným ženám. Ta vymyslí plán, jak se ho zbavit, ale Charles to pochopí a začne psychologický souboj mezi Jockem a jeho ženou, který je ve skutečnosti soubojem mezi Charlesem a redaktorkou. Nějakou dobu to působí jak antifeministický film. Zpočátku pomalé tempo, ale postupně se to celkem pěkně rozjede. Herecké výkony odpovídají standardu doby vzniku filmu. Rozhodně něco přes 3*.
Road to Bali (1952)
Rozverná komedie plná zpěvů a tanců. Bohužel to nevypadalo jako vystoupení dvou komiků, ale dvou varietních umělců. Téměř veškerý humor spočíval v rádoby vtipném komentování situací, do kterých se oba dostali, ale mně to zas až tak vtipné nepřišlo. Překvapily mě filmové triky, nevěděl jsem, že už v té době to tak pěkně uměli. 2,5*
The Six Men (1950)
Úspěšný gang 6ti zlodějů, o kterých SY ví, ale nedokáže je sebrat, protože nemá důkazy, se po určitém okamžiku začne rozpadat. Postupně jeho členové končí ve vězení, protože je někdo chytá do pasti. Kriminálka je to málo přesvědčivá s většinou chabými pokusy o vtip.