Recenzie (32)
Seriózny muž (2009)
pozerate to a neviete, o co ide, uvidite koniec a nechapete, o com to bolo a o tyzden si na to ani nespomeniete
Lilya 4 - ever (2002)
drsny, pravdivy film. a so situaciou nic nenarobime. tak sa k tomu postavil aj reziser.
Ako pavúk (2001)
uf tak den po docitani kniznej predlohy to bolo doslova nestravitelne. Zda sa, ze cely rozpocet na hercov minuli na Freemana, ktory to v podstate aj tak len priemerne zahral a zvysok hercov povyhrabavali z nejakych hereckych kurzov. Nehovoriac o efekte uvodnej sceny. Keby som necitala knihu, tak je hodnotenie vyssie aspon za dej. Ale takto slabych 15%.
Haibane renmei (2002) (seriál)
esteze to malo len 13 casti. Cakam a cakam na nejaku akciu, na nejaku tu filozoficku podstatu, ktora sa nakoniec aj dostavila, ale vo velmi malej miere. Nestoji za pozretie a nepatri do 200 najlepsich serialov, IMHO.
Ctihodný občan (2009)
cakala som ozaj nejaku tu biblicku akciu, ale film spadol do nudneho a predvidatelne obycajneho zaveru, skoda, inak dobry thriller
Rollerky (2009)
z mojho pohladu tomu nic nechybalo. prijemne, pozeratelne, neokukane tvare, ziadne dramaticke zapletky, nezname prostredie, ale co ma najviac dostalo bola neurcitelnost doby, kostymy ako v rokoch 80. tych, pocitace ako v 90.tych ale Google uz z 21.storocia. Prijemna oddychovka.
Los dioses Rotos (2008)
po mnohych strankach skvely film, milostny stvoruholnik, drsna pravda kubanskej prostitucie a nefaslovana vasen latinoamericanov vybicovana na vrchol. bravo.
Nepodplatiteľní (1987)
vyborny film, plny hviezd, vtedy este mladych. Len ta hudba trha usi, proste filmova hudba osemdesiatych rokov v plnom prevedeni, lenze mne prave tato trha usi :D
Drobčekovia (2006) (seriál)
roztomile to bolo, ale opakovali s zvuky, hudba aj motivy, po 45 minutach ma to uz nebavilo (pozearala som ich naraz v jednom filme)
Howlův kráčející hrad (2004)
pekne, roztomile, hlavne teda pes a ohen, ale ze by ma to nejak fascinovalo, musia stacit 4*