Recenzie (166)
Otčim (2009)
V podstate to isté ako originál, takže celkom zbytočný remake. No pozrieť sa to dá.
Morirai a mezzanotte (1986)
Giallo či slasher, to je v podstate jedno. Dôležité je, že na film sa dobre pozeralo, a čo je hlavné vraždy boli nápadité, čiže mali šmrnc.
Paintball (2009)
Veľmi slabý film, všetci tam pobehovali ako tupci, stupidné dialógi, otrasné herecké,,výkony´´. Zo Španielska sme zvyknutý na iné pecky.
Krváček (1990)
Francúzi už dávnejšie patria do prvej ligi v rámci horrorov. Tento film je toho príkladom. A teším sa na Lady blood.
Strašáci (1988)
Od tohto som veru veľa nečakal, zato sa mi dostalo viac. Skvelý horror, minimum hercov, strašiaci fakt strašili, hudba super. Tak ako sa na 80.roky patrí.
The 8th Plague (2006)
Zle, všetko zle. Neskutočný amatérizmus. Nezachránia to ani gore scény, ktorých je tu celkom dosť. Taďiaľ cesta nevedie.
Kusy aneb Tisícero výkřiků noci (1982)
Presne ten typ horroru aký mám rád. Neznámy vrah, pekné baby, super gore scény... Nemôžem inak než plný počet.
Tajné sesterstvo (2009)
Pre niekoho len ďalší nudný teen slasher, ja som však nenáročný divák, a tak som sa príjemne bavil. Tento remake sa podaril, o dosť lepšie natočené než pôvodná verzia.
Sherlock Holmes: Pyramída hrôzy (1985)
Bol som zvedavý ako na mňa film zapôsobý po vyše 20.rokov keď sme chodili do kina na všetko zo západu. A musím povedať, že je to skvelé natočené, nie len na tu dobu. Film hravo strčí do vrecka aj väčšinu dnešnej produkcie. Pri sledovaní som si aj ja vzpomenul na H.Pottera. Je to ako keby S.Holmes prišiel vyšetrovať do Bradavic.
Chawoo (2009)
Korejci na to šli celkom dobre. Moc pekná kamera, veľa humorných pasáži. Len toho kanca je tam vidno pomenej. Škoda, stačilo len film skrátiť o pol hodiny.