Recenzie (332)
Bouře (2009)
Už vim, co si pustim, až nebudu moct spát..prvních 40min tohoto filmu!..těžko říct, co mě na těch 40min nudilo nejvíc..pak se to naštěstí trošku rozjelo, ale to už bylo trochu pozdě u mě něco zachraňovat..
Bouřlivý vítr (2006)
Jak dokáže jedna žena zamotat hlavu dvěma bratrům.. Jsou ženy takové? Snaží se ze všeho vymlátit něco ve vlastní prospěch? Přestože jsou z Venuše, jsou to taky jen lidi a možná někdy neví, kam a na koho dřív skočit... Španělé jednoduše umí!
Východisko (2006)
Od švédského mysteriózního dramatu s Mikkelsenem jsem tedy čekal úplně něco jiného, mnohem víc..tohle bylo dost slabý, viděl bych to tak nějak na úrovni amerického béčkového akčňáku..ničím zajímavý film..
Podzim Cheyennů (1964)
John Ford o sobě prohlásil, že od dob generála Custra zabil víc Indiánů, než kdokoli jiný..samozřejmě měl na mysli ve svých filmech..a proto se také ve svém posledním westernu, který je natočen podle skutečných událostí, staví na stranu rudých bojovníků a částečně se tak snaží "ospravedlnit"..bohužel z dlouhého pochodu Indiánů do své rodné země se asi víc vytřískat nedalo a tak budete mít po dvou a půl hodinách rozporuplné pocity..
Blízko nebe (2005)
"Někdo pochopí proč jsem udělal to, co jsem udělal, někdo ne." Konečně taky českej film, kterej stojí za to..pro mě zatím neznámý režisér natočil skvělý příběh o "dokonalém" malíři..a vás tady fakt nechápu! Jakto film o ničem, to ste to nepochopili?Všechno je na konci vysvětleno..dáváte asi malý hodnocení proto, že je to českej film, ne?..co se týče mě - díkybohu, že to neni z ú es á :))
Ďakujeme, že fajčíte (2005)
Po tom, co jsem viděl Juno, jsem si řekl, že mladý Reitman má asi co říct..teď už si to nemyslím. Humor, jestli zde vůbec nějaký je (kde?), jde bohužel úplně mimo mě a ačkoli je to teprve pár hodin, co jsem na to kouknul, už si ani pořádně nevybavuji, o čem že to vlastně bylo..mně nejsympatičtější role rozhodně W.H.Macy. Dávám jen jednu hvězdu, protože Juno, přestože byla průměrná, byla mnohem lepší..
Mechanik (2004)
Nálepku horor bych tomuhle filmu určitě nedal, ale to neznamená, že to je špatný..naopak jsem byl příjemně překvapenej a Bale je v tomhle snímku jednoduše excelentní, nejdrsnější role, v jaký jsem ho zatím viděl! Hudba: Pražská filharmonie pod vedením Maria Klemense
Toto je Sparta! (2008)
Já bych napsal, co tohle je, ale nechci být příliš vulgární!
Rozbouřené vody (2008)
Erik Poppe nám už dříve ukázal, že se s ním musí do budoucna počítat..A JE TO TADY..miluju, když přijde někdo s takovými nápady, s úplně novým a neotřelým filmem. Brilantní snímek doplněn hudbou (Iver Kleive), kterou snad svět ještě neslyšel!!! Chvílema jsem si myslel, že si fakt ucvrnknu.. ;o)
Mandragora (1997)
Jsem hodně zklamaný, hercům se nedá bohužel věřit ani jediné slovo a to posílá tenhle snímek ke dnu :( jinak příběh je celkem zajímavý (trochu jsem vzpomínal na Lilja 4-ever), ale spousta scén by se dala vynechat a nebyl bych tak znuděnej..