Recenzie (345)
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Kdyby se první akční sekvence v bouřce vyměnila za tu ke konci, pak by to bylo absolutní. Ale i tak jsem byl nadmíru spokojen...tady mi HYPE tolik nevadil. PS: Bez Junkieho by to bylo poloviční.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Pro mě stejný objev, jako minulý rok Grandhotel Budapešť. Chci to vidět znovu a znovu...
Avengers 2: Vek Ultrona (2015)
Doufejte v to nejhorší, dostanete v podstatě úplně to samý co u jedničky, s tím rozdílem že chybí pořádný padouch.
Neporaziteľný 2 (2006)
Ale jo, hloupý, naivní, ale takový filmy jsem jako maličký miloval...
Manny (2014)
Horší než Kličko dokument, ale stále prďácký prostředí...
Vyhladovaní (1999)
Docela núďo. potěší snad jen Nyman a to asi jenom hlavním motivem.
Rýchlo a zbesilo 7 (2015)
James Bond, Mission Impossible, Smrtonosná past, Michael Bay....bylo toho na mě asi trochu moc už. Takovej efekt jako přechod z jedničky Transformers do trojky. Nikdy mi moc nevadilo větší, delší, dražší a bombastičtější pokračování. Ale tady toho bylo už dost :D. Ale pořád zábava a rozlučka s Walkerem dobrá, ale pětku nic nepřekoná.
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Zimmer je takovej DiCaprio na soundtrackovym poli. Zimmer už prostě musí dostat pořádnýho Oscara a ne jen za lvího krále :(.
Exodus: Bohovia a králi (2014)
Efekty, herci a celková pompéznost se Exodu prostě upřít nedá, ale opravdu to bylo nudnější než Noe a méně zábavné než uzpívaný Princ Egyptský.
Železné srdce (2014)
Asi mi prostě chybí nové druhoválečný filmy i hry...