Recenzie (924)
Hrozba smrti (2024)
Remake, který vlastně předělávkou ani moc není, protože si od osmdesátkové dosti přímočaré klasiky vypůjčuje jen název a lehce základní motiv. Pravdou je, že tvůrci vůbec nepochopili, v čem tkví kouzlo a podstata originálu (a dobová relevance) i se všemi chybami, které bezesporu má. Koncepčně naprosto nefunkční, rozkmitané do všech stran, s místy frenetickým střihem, podivně vyklidněným hlavním hrdinou a s řadou nelogičností. Doug Liman v minulosti natočil několik solidních věcí, ale ty časy jsou dávno pryč. Tohle se mu rozpadá pod rukama od cca páté minuty. Nebrat. 3/10!
Ako to bolo ďalej... - Alive! (2023) (epizóda)
Debilní, nevkusné, bez náznaku vtipu či sebereflexe. Banda "babiček" se pokouší divákovi namluvit, že řeší stejné problémy (akorát zabarvené do všech politických korektností světa), jako tomu bylo v případě jejich minulých "já" v původním seriálu. Je to trapné a nemá to se Sexem ve městě už nic společného. Ohavnost.
Strážcovia galaxie 3 (2023)
Prvoplánové, černobíle a extrémně předvídatelné. Emoce? Ano. Opravdové a hluboké emoce? Ne. Škoda, koncovka mohla byt peckoidní. 4/10
Prvovoliči 2021 (2022) (TV film)
Jeden svět 2022. Ač to nejde na dřeň, tak mě to bavilo. Paní režisérka je sympaťajda.
Krotitelia duchov: Dedičstvo (2021)
Malinko poddimenzované finále nemůže pokazit výsledný dojem. Postavy nesmírně sympatické, příběh nenásilně recyklující základní pilíře série, řada nostalgických pomkrnutí a několik hodně fajn scén. 8/10
Halloween zabíja (2021)
(Nejen) ten konec bolí... a ukrutně moc. Tohle zacházení si Michael Myers nezaslouží. Vždyť to chvílemi působí jako špatná parodie. Ty hrátky s "podstatou" zla a davovou psychózou na papíře zřejmě vypadaly nadějně, ale výsledkem je zbytečná špaténka, která de facto baví jen nefiltrovanou brutalitou a príma hudebním podkresem. Kouzlo restartu je pryč a trojka na tom těžko něco změní. 4/10
Neslýchané: Palácová potyčka (2021)
Spíše nepovedené. Fanoušek NBA se nedozví vůbec nic nového, akorát sleduje trojici hráčů Indiany Pacers, jak neustále (místy doslova teatrálně) brečí nad svými činy. Nicméně asi dobře, že je Netflix nechal vypovídat. Jermaine a Ron to evidentně potřebovali. 4/10
Viník (2021)
Zbytečné. Pusťte si raději původní dánskou pecku. 5/10!
Hledání Aljašky (2019) (seriál)
Aljašku jsem miloval a současně nenáviděl již v knižní předloze a zrovna tak jsem propadl jejímu neodolatelně nevypočitatelnému a sebezničujícímu kouzlu i v minisérii. Solidní adaptace, ač část "potom" tvůrci zpracovali poněkud čitelněji a schématičtěji. Kristine Froseth úchvatná. 8/10.
Posledný výstrel (2021)
Logika opakovaně hapruje, leč Neesonovo charisma tentokrát platí, akce nenudí a kýčovitost příběhu v rámci žánru vlastně nevadí. 6/10