Posledné recenzie (88)
Dunkirk (2017)
Nuž, napätie som necítil. Komplikovanosť deja, som nejako nezachytil, všetko to dávalo zmysel a v rámci toho, že to nemalo hlavnú postavu, to bolo rozumným riešením ako diváka udržať v napätí, strihom časovou kontinuitou. Bola to menšia skladačka ako to Nolan rád robí, ktorá nám na konci zaklapla, keď sa všetky tri časové linky prepojili. Išiel som na ten film bez žiadnych očakávaní a bez nich som aj kino opustil. Jediný a najväčší problém, ktorý z týmto filmom mám je, že keď sa ráno zobudím tak si nebudem pamätať, že som akýsi film Dunkirk videl. Zimmer stále Top, čo sa však stane keď Nolana opustí, hmm. P.S Nolan robí filmy každé tri roky. Toto nieje film, ktorý v rámci produkcie toľko času potrebuje na vytvorenie. Iba môj názor nikomu ho nevnucujem. Treba ešte raz vidieť, možno sa fatálne mýlim :D
Prvý kontakt (2016)
Diváci sú už pomaly zničený marvelovskov šablónou, pásovou výrobou remakov a nezmyselných pokračovaní až nakoniec, keď príde film ktorý toto všetko nedodržuje ofrflú ho. Prečo? Ťažko povedať. Pričom stále chcú vidieť niečo nové, ale aj nechcú. Zleniveli sme. A radšej dáme prednosť, overeným komiksom, ktoré sa nám nikdy stopercentne nepáčili, akoby sme mali zariskovať. Čo už. Netvrdím, že Arrival je klenot, ani, že by posunul žáner sci-fi, niekde inde. Je to ťažký audiovizuálony film, ktorý si užijete pri plnej sile a otvorenej mysli.
Hry o život: Drozdajka 2 (2015)
Technicky prakticky nemám výhrady Lawrence od Constantina ukazuje, že vie čo robí. Ale z hovna ani majster tesár nespraví dielo. Zostaňme pri troch a nechajme túto sériu odpočívať v pokoji s vedomím, že dvojka sa dala pozerať.