Posledné recenzie (107)
Dámsky klub 2: Ďalšia kapitola (2023)
Oddychová. Neohúri,ale neublíži a hlavne Taliansko v pozadí sa mi veľmi páčilo. Dámy sa ale rozhodne nemusia hanbiť, bolo to veľmi milé.
Bullet Train (2022)
Na môj vkus až moc šibnuté...ale s perfektným obsadením, čiže sa to dalo dopozerať do konca. No nemyslím si, že si to pozriem znovu.
Střípky ženy (2020)
Niektoré filmy by mali mať ceduľku ,, nepozerať v tehotenstve ".... každopádne skvelý herecký výkon, celú dobu som s Vanessou cítila. Paralela so stavaním mostov je výborná a hudba veľmi trefne dotvára celkovú atmosféru.