Posledné recenzie (32)
Po čom muži túžia (2018)
Mě ten film nepřipadal zase tak špatný, a docela jsem se u něj bavil.Samozřejmě je tam patrná gender agenda a hlavní hrdina je zde vykreslen jako sexista a šovinista,který následně v ženském těle procitl a pochopil jak se k ženám chovat správně a pokrokově,v duchu v současnosti propagovaného genderismu. Celkově bych řekl,že patří tento film k tomu lepšímu z české produkce co jsem letos viděl,bylo to vtipné, i lidé v kině se bavili,takže jsem odcházel s docela dobrým dojmem, na rozdíl od hrůz typu Zoufalé ženy dělají zoufalé věci nebo Věčně tvá nevěrná což byla naprostá katastrofa a přehlídka trapnosti nemající s komedií nic společného.
Prázdniny v Provence (2016)
Film o ničem,bez děje,pouhý slepenec scén.Tři mladíci, údajně hudební skupina,od které tam nezazní ani jedna skladba,pouze drží v ruce nástroje,a maximálně něco zadrnkají,jedou do Francie, kde hulí trávu a chlastají víno,tu na pláži, tu u tetičky nebo u někoho dalšího,a Jakub Prachař který neustále chodí na wc.Myslel jsem že nic horšího než Decibely Lásky už letos neuvidím,a ejhle Prázdniny v provence to trumfly.
Prebudím sa včera (2012)
Na filmu jsme byli v Litoměřicích,tedy ve městě,kde se odehrává převážná část děje,zrovna v Kině Máj ,které se také objevuje v jedné scéně.Po dlouhé době dobrá česká komedie při které jsem se bavil.Obzvláště pasáže z roku 89 s Mádlem byly povedené a vtipné, postavené na znalosti budoucnosti,kdy hlavní hrdina glosuje jak kdo dopadne a kým v budoucnu bude.Pasáže ze současnosti byly trochu slabší,trochu mi vadil i docela okatý product placement na žvýkačky Orbit a pivo Lobkowitz, ale to nezkazilo celkový dobrý dojem z filmu.Ten mi byl blízký i tím,že jsem zhruba ve stejném věku jako hlavní hrdina filmu.Dneska tedy 5 hvězdiček.Českému filmu jsem takto vysoké hodnocení docela dlouho nedal...