Obľúbené filmy (9)
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Jediný z filmů, jenž se mi líbil mnohem víc než knižní předloha. Naprosto výborné herecké výkony, skvělý výběr všech herců, výborná režie a příběh o opravdu svobodném člověku, kterého neni možno připravit o svobodu, a tak se musí zpracovat.
Votrelec 2 (1986)
Pro mě naprosto nejlepší akční a sci-fi film všech dob. Mariňáci nemaj chybu, obzvlášť Hudson a Vasquézová, triky mi taky připadaj dobrý, dialogy jsou plný hlášek a královna je dost dobrej záporák a Ripleyová je hold Ripleyová.
Mechanický pomaranč (1971)
Pulp Fiction: Historky z podsvetia (1994)
V žádném jiném filmu nepadlo tolik kultovních hlášek jako v tomto.
Monty Python a Svätý Grál (1975)
Život Briana (1979)
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
Jasný terč (1997)
Tak tenhle filmík jsem si pouštěl vždycky když jsem potřeboval zlepšit náladu. Má skvělé fórky, charismatického hlavního hrdinu i záporáka, krásnou hlavní hrdinku, dobře natočenou akci, skvělé písničky, dobrou režii atd. Tohle se opravdu povedlo.