Posledné recenzie (4 306)
Baghead (2023)
Musím se přiznat, že sem se docela těšil. Ale bohužel nic pěknýho se nekoná. Příběh je dost strohej, o čarodějnici se nic nedozvíme. Děsivejch scén, beznaděje, potažmo gore se tady absolutně nedočkáme. Pozitivem, a vlastně promrhaným potenciálem je dům. Děsivej, ale nevyužitej. A když nad tím tak přemýšlím, ty dvě hvězdy jsou až moc. Ale nechám to. Jedna za film, což je maximum, protože mě to vůbec nebavilo. A jedna za barák. 30%.
Vojna policajtov (2024)
Tak nakonec po jednom dni od promítačky tohodle filmku trochu poupravim koment i hodnocení. Nakonec s odstupem to vlastně tak špatný není. Herci v rolích policajtů jsou vybráni dobře. Oba celkem sympaťáci. Druhá strana taky dobře, protože snad kromě Štáfka jsou to ksichty k pohledání. Jen mě není jasný proč válka policajtů, když to do války má hodně daleko. Ale jinak slušný, a hodně blízký realitě. Bohužial. 55%.
Damaged (2024)
Neuvěřitelně nanicovatej snímek. 20%.
Posledný denníček (1)
Po sto letech sem změnil něco ve svým profilu!
Po dlouhý době sem si změnil avatárka.Jelikož sem úplnej trotl v práci s počítačem, je tohle snad to jediný , co můžu ve svým účtu uskutečnit. Kdybych chtěl nějakým větším zásahem změnit profil o mě, trvalo by mi to zhruba patnáct let, a nějaký drobný dny.Druhá věc je to, že na to nemám čas, a navíc bude změna ČSFD na novou verzi, takže zbytečná snaha. Protřelí bardi kapelku poznaj, ti co ne, jako by neexistovali. Jo, a aby nedošlo k mýlce, sparťanem sem navždy.