Obľúbené filmy (10)
Revenant Zmŕtvychvstanie (2015)
Interstellar (2014)
Lost Highway (1997)
Twin Peaks (1992)
Atlas mrakov (2012)
Ata Whenua - Shadowland (2007)
Mud (2012)
Kikudžiro (1999)
Old Boy (2003)
Tak tenhle film mne opravdu dostal.Skvela kamera,scenar a vyborny herecky vykon hlavniho predatavitele!!!! Korejska kinematografie je opravdu zvlastni (v dobrem slova smyslu) a zacina me cim dal tim vic zajimat..Uz se tesim na "Sympathy for Lady Vengeance"- to bude pecka:)