Recenzie (9)
Môj sused Totoro (1988)
Film si zaraďujem do zoznamu "Toto-ra(z) pustím svojim deťom". Dostala ma animácia, pri ktorej som si uvedomil, že to je fakt skutočne umenie, hudba, ktorú si pískam a hrám stále dokola a príjemná atmosféra počas celého filmu. Všimol som si pár vecí, ktoré napriek tomu, že sú to maličkosti pridávajú filmu niečo viac: Keď otec lezie pod stromy za Mei, tak má na hlave jej klobúk; keď pri stratenej Mei zastaví mačkobus, tak sa Mei rozbehne k nemu z pravej strany, aj keď Sacuki vychádza z ľavej, tých pár krokov spraví Mei navyše :)
Pád (2006)
Malej Catince Untaru patrí v mojom rebríčku obľubených herečiek druhé miesto.
Pleasantville (1998)
Milujem tento film, je jeden z mojich najobľúbenejľích. Prvý krát som ho videl úplnou náhodou v TV. Vždy keď si na Pleasantville zmyslím, som zrazu štastný.
Most do Krajiny Terabithia (2007)
Americký film pre decká bez štipky trapnosti? Úžasne. Už som prestával dúfať, že niečo také uvidím.
Sin City - mesto hriechu (2005)
Čierno-bielo-žltá NUDA.
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Aaaa, už viem aký film toľko krát parodovali v Simpsonovcoch.
V.I.P. - Agentúra Vallery Ironsovej (1998) (seriál)
Prečo som to vlastne pozerával?.....ahá už viem...
Nevera po slovensky (1980)
Hapkova hudba v tomto filme je tak super, že aj Itchy a Scratchy zo Simpsonovcov si požičali kúsok z jedného motívu.
Johnny Párátko (1991)
Ak máte radi šialený humor, nedajte sa zmiasť nízkim hodnotením. Jednoznačne odporúčam pozrieť a vydržať do konca.