Posledné recenzie (356)
Kaskadér (2024)
Óda na kaskadéry. Velmi pohodová akční komedie, u které prostě vypnete a bavíte se. Lepší duo jsme si ani přát nemohli, jedna akce za druhou, humor taky dobrý, songy úderný, jenom konec trochu přetaženej a pár klasických klišé. Má to ale tu jiskru a šťávu, díky který se na to kouká výborně. A jsem rád, že tam dali to intro a outro.
Nezlomní (2024)
Příběh sice hezký, ale je zde na můj vkus až moc klišé scén a dialogů. Kamera a střih jsou často chaotický. Asi se zde nenechám zlákat dát vyšší hodnocení jenom proto, že se zde objeví statečný pes, film je prostě pro mě průměrný a klišé dialogy a konflikty hlavně v první půlce filmu tomu akorát ubírají. Také prvních zhruba 30 min nebylo záživných a až tak v půlce se na to koukalo lépe. Lepší 3 hvězdy.
Šógun (2024) (seriál)
Vše na seriálu je uděláno s největší precizností, hlavně scenáristicky a produkčně je to bezchybný. Ale prostě furt jsem vyhledával tu jednu bitvu, kterou jsem nedostal. Chápu, že právě kvůli pozvolnému tempu je tento seriál tak vynikající a není o bitvách, ale o dialozích o politice, japonské kultuře a charakterech, ale pro mě to bylo až moc pozvolné tempo. Jinak jsem zde snad nenašel jedinou chybu, i herci výborní, hlavně skvěle napsaný Cosmo v roli Andžina, Hirojuki Sanada je mistr a i všichni ve vedlejších rolích byli skvělý. Hranice 4 a 5.