Posledné recenzie (152)
Hinamacuri (2018) (seriál)
Vôbec som nevedel, čo od toho čakať a aj ak by som vedel, určite by som bol rovnako prekvapený, ako som teraz po všetkých dvanástich častiach. Neviem presne, o čom všetkom to bolo, ale bolo to veľmi zaujímavé, s celkom slušným tempom a "iným" štýlom humoru, na aký som bol doteraz v anime zvyknutý. Nebolo to dokonalé, no za 4 je to bez pochybností.
Agentka budúcnosti (2017)
Hneď v úvode je potrebné vysvetliť, že Major nie je v anime filmoch či seriáloch definovaná ako aziatka. A preto všetky tie srágory o whitewashingu sú mi do smiechu. Pôvodný film z 1995 má u mňa v osobnej výstavnej skrini anime čestné miesto a vlastním všetky filmy aj seriály, mám to prešpacírované odzadu a aj odpredu a v tomto filme som nenašiel veľa tak vážnych prehreškov, ako to tu poniektorí priam tragicky vykresľujú. Samozrejme, nedrží sa to deja pôvodného filmu. No a čo? Dej anime som poznal a preto som chcel vidieť, ako sa s tým všetkým potrápia scenáristi. A celkom im to vyšlo. O kvalite produkcie je úplne zbytočné vypisovať litánie, pretože tá bola bezchybná. Kenji Kawai v záverečných titulkoch to iba vylepšil. Takže ideál? Nie. Ale jednoznačne zatiaľ to najlepšie, čo z prerábok anime filmov Hollywoode uzrelo svetlo sveta. Hejt tam bude stále, "puristi" sa budú trieskať päsťami do hrude a mrnčať o tom, ako je to všetko veľkým hriechom, no film splnil účel - zvýšil popularitu seriálu a anime, nebol prepadákom a hlavne pobavil.
Initial D Final Stage (2014) (seriál)
Tak som za pár dní zvládol všetky. Len tá posledná finálna séria bola ako keby vytrhnutá zo zvyšného kontextu. Celá hromada otázok a slušná plejáda nedokončených príbehov - takto to po 18 rokoch uzavrieť? No, videl som už aj lepšie ukončenia. Škoda.