Recenzie (60)
Milujem ťa modro (2017)
Ale jo, tak jo...tak jednu hvězdičku za Táňu Medveckou a její řidičský a jogínský um.
Kouř (1990)
To je tak špatný, až je to vlastně dost dobrý...
Kuchár, zlodej, jeho žena a jej milenec (1989)
Vzhledem k tomu, že jsem pořádně nevěděla, co jdu sledovat, tak to byl dost šok. Ale po chvíli jsem si zvykla, šok zpříjemněl a film přitloukl na křeslo. Nakonec je to možná pro mě ten nejpůsobivější snímek, co jsem kdy viděla a jeden z filmů, které nezapomenu, ani kdybych se snažila. Snažit se nebudu. Zvláštní pocit, když si vezmu, že to není žádné fantasy, sci.fi nebo podobné, že je to fakt o lidech, o lidech kteří někde existují.
Dievča, ktoré sa hralo s ohňom (2009)
No oproti jedničce, která pro mě byla něco jako téměř perfektní film, tak dost nuda...
Strom života (2011)
Vizuálně moc hezký film (za to ty hvězdy), ale dějově pro mne naprosto o ničem, bez děje...
Kráľova reč (2010)
Jednou zase něco co mě úžasně potěšilo...
Honba na čarodejnice (2011)
Neuvěřitelné, jak může posledních 15 minut po*rat film...Až do démona to bylo poměrně fajn, jediné, co mi vadilo, byly ty "hnusné" scény (nevadí mi, pokud je to pro něco, ale z tohohle jsem měla pocit, že je to hnusné jen proto, aby to bylo hnusné), někdy to bylo i tajemné, čarodějnice byla skvělá...ehm..nečitelná, netroufala bych si říct, jestli je vinna nebo ne, ale co s tím zvládli udělat...Nechápu...
Dogma (1999)
A kdybyste to nevěděli, tak Bůh je žena...Bavila jsem se...a to tak, že velmi.
Absolvent (1967)
U poslední scény - ač má být asi šťastná - mě nějak mrazí...
Nikdo neměl diabetes (2001) (TV film)
Dobrý námět a zápletka, docela se to i ze začátku vyvíjelo dobře(pak už zas tolik ne), ale to rozuzlení...