Obľúbené seriály (6)
Oz (1997)
Najlepsi serial aky som kedy videl, ked som zacal pozerat prvu cast potom sa uz nedalo nevidiet tie dalsie. Skvele hereceke vykony vysporkovane perfektnym scenarom.
Prison Break: Útek z väzenia (2005)
Teória veľkého tresku (2007)
Mestečko South Park (1997)
Vikingovia (2013)
Genialny serialik, jeden z mojich TOP, skvele masky,vyborní herci, stale gradujuci dej = jednoducho PERFEKTNY.