Recenzie (357)
Drive (2011)
Atmosféra, ticho a krásné poklidné tempo... Výborný film.
Celestínske proroctvo (2006)
Když pominu tragické zpracování, zbývá tragický blábolení o lásce a vývoji lidstva. Celkově tragédie.
Jobs (2013)
Jakožto člověk s průměrnou znalostí počítačové historie jsem poněkud zklamán. Hollywoodské pojetí je zde dost na škodu, objektivních informací málo, alespoň částečné vykreslení složité Jobsovi osobnosti dost odfláknuté. Zůstává víc otázek než odpovědí. Ale dívat se na to v televizi dalo.
Americké dopisy (2015) (TV film)
"Tajná epizoda ze života Antonína Dvořáka" se v tomto případě rovná smyšlené epizodě. Nechápu proč se snímek považuje za životopisný, to mu vyloženě škodí.
Pojedeme k moři (2014)
Tak tohle je debut jak má být. Originální, nápaditý, se zvládnutým koncem. Filmu se pak dá celkem lehce odpustit těch několik vad na kráse. Mádl už dokázal, že je jedním z nejlepších herců své generace, a pokud takhle bude pokračovat, klidně si dokážu představit, že tohle o něm za pár let prohlásím i jako o scénáristovi a režisérovi.
Perníkový tatko (2008) (seriál)
Po všech stránkách kvalitní seriál, ze všech důvodů, které tu padly v komentářích už mnohokrát. U mě hvězda dolů za pro mě občas nepochopitelné, nelogické a nereálné chování a rozhodnutí hlavních protagonistů. Prostě jsem jim občas nevěřil.
TGM: Talkshow Geni a Míši (2014) (relácia)
Naprosto zoufale nudné, dost často ještě za hranicí trapnosti. Vzhledem k množství střihů (ve srovnání s ostatními talk-show) to musí být na živo ve studiu nepředstavitelné utrpení, doufám, že obecenstvu aspoň zaplatí, nedokážu si představit, že by na to někdo dobrovolně šel...
Rivali (2013)
Velmi dobrý film ze sportovního prostředí, ale v nejlepší dvacítce? Kdepak... I když celkem nelze nic moc vytknout, celek působí tak nějak jako... rutina.
Prebudím sa včera (2012)
Příjemný, úsměvný film. Pár vtípků bylo vtipných a co hlavně, velmi málo jich bylo trapných. Předešlé dvě věty pasují na minimum českých rádobykomedií poslední doby. Ovšem opět šílený PP, naštěstí jen v "současnosti", takže slabou třetinu filmu. Hvězda dolů za konec, drobné nelogičnosti bych přehlédl, ale tohle je ukázkové předvedení pojmu "paradox cestování časem", prostě totální nesmysl.
Máme rádi Česko (2013) (relácia)
Tak tolik jsem snad ještě žádný televizní vymejvárně nedal. Ale mě se to fakt docela líbí, tak hluboko jsem s věkem klesl :-). Vzájemná nevraživost obou týmů (obzvláště díly s Fanánkem) a narážky jsou celkem vtipné. Totální tragédie jsou ovšem hudební ukázky.