Recenzie (357)
Signál (2012)
Hmmm, už ani nevím, o čem to bylo. Jediný co si pamatuju, že mě to vyloženě neštvalo....
Vinári (2014) (seriál)
Prima chce evidentně vytěžit něco z celkem úspěšných Bobulí, a vůbec se jí to nedaří. Zatímco Bobule dokázali navodit poměrně příjemnou atmosféru, tady nic takového nefunguje, navíc je to celé statické a hlavně k uzoufání nevtipné. Jediné, čemu se dá smát, jsou jemné nuance nářečí ve scénáři. Ne, dělám si prdel, je to především k pláči.
Jasmínine slzy (2013)
Jako většina Woodyho filmů poslední dekády se mi i Jasmína dost líbíla. Trošku netypický Allen, který ale rozhodně stojí za to. No a Cate je kapitola sama pro sebe.
Vlk z Wall Street (2013)
Perfektní jízda, vlastně nevím co bych vytknul. Možná stopáž. Ale z nějakého záhadného důvodu se mi nechce dát za pět, prostě jako by tomu něco chybělo, ale nějak nevím co vlastně...
V tieni (2012)
Ani si nepamatuju, kdy jsem dal naposledy českému filmu plnou nálož. Není dokonalý, ale nepamatuju si z poslení doby žádný film, který by si to více zasloužil.
Polski film (2012)
A proč ne? Takovéto experimenty jsou pořád lepší než jakékoli Troškoviny... Navíc místy až supervtipné...
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Tak jsem se obával, jestli náhodou nebude devítihodinový film z 250-ti stránkové knihy trochu moc. Bál jsem se nudných dlouhých pasáží. A ony nepřišly. Pán prstenů to sice není, ale to asi nikdo nečekal. I tak výborný první díl.
RED: Vo výslužbe a extrémne nebezpeční (2010)
Hezky jsem se pobavil, u Malkoviche přímo umíral. Ale přišlo mi, že by šlo udělat ještě mnohem více, navíc druhá půlka už se poměrně táhla.
Muži v ruji (2009)
Ale jo, docela mě to chvílemi bavilo, rozhodně jsou na české scéně daleko větší průsery...
Mocná Afrodité (1995)
Allen v plné síle. Dle mého názoru přesně v tomto období měl Allen přenechat své herecké party někomu jinému. Žel bohu to udělal až o deset let později. Velmi zajímavé bylo shlédnout prakticky doslovný přepis v podání Vinohradského divadla, s fantastickou Barborou Polákovou v roli Lindy.