Obľúbené filmy (8)
Súboj Titanov (2010)
Suboj titanov velmi sklamal ved reziser mal tolko moznosti ani to super 3D verzia neuspokojila .Neviem kde LETERRIER vyhrabal obrovske škorpiony ale v greckej mytologii urcite nie.davam za 4 ale mohlo byt aj lepsie
Smrteľné zlo 2 (1987)
Legendarny SAM RAIMI a este lepsi Evil dead nic lepsie som nevidel preto davam za 5 :)
Prekliaty ostrov (2010)
Asi najlepsi herecky vykon Dicapria v tejto ulohe som ho zboznoval oplati sa pozriet vyborny film
Bruno (2009)
Velmi zabavny snimok tak isto ako aj borat da sa na to pozerat dokola a stale sa nasmejete odporucam davam za 4