Posledné recenzie (12)
Miestnosť samovrahov (2011)
Nevím proč ale chvílemi mi to připomíná mírný remake Ben X.
Lidská stonožka 2 (2011)
Nevím jestli bylo záměrem filmu přivodit zvracení,ale málem se to povedlo. Do detailu propracované nechutné záběry nezklamaly jen jsem čekala, to,že se opět objeví nějaký šílený doktor a bude to zas realistický film s lékařsky podloženými scénami a ne ,že to bude úchylka fanouška předchozího dílu filmu.
Strom života (2011)
Velice poutavě natočený snímek který,ale běžnému člověku může připadat dost nudný a nezajímavý.Skvělá hudba a autentičnost,ale toť vše.